Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 2
my life TH,CB
my life TH,CB 2
Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is,,WTF ik zit hier al facking 2 uur"zeg ik ow shit nu maar hopen dat ze me niet gehoord hebben de tijd gaat echt snel als je in oude spullen zit te kijken, want ik had ook nog een oud fotoboek van mijn vader gevonden.
Ik pak het kistje en doe de deur voorzichtig open ik loop het trapentje af en loop mijn kamer in,,Lola"vraagt mijn vader.
,,euhm ik uh kom van de badkamer"zeg ik.
,,de badkamer maar ik was net nog in de badkamer en daar was je niet"zeg Nancy.
,,de andere badkamer"zeg ik.
(ja we zijn rijk dus hebben een heel groot huis met veel kamers in totaal hebben we iets van 15 kamers 1 woonkamer,1 kelder,1 zolder,5 slaapkamers,2 badkamers,1 zwembad+sauna en bubbelbad,keuken,speelkamer,1hele grote badkamer voor mij alleen en een chill kamer voor mij en mijn vriendinen.)
Dus het is best wel groot.
,,ow ok ga maar slapen"zegt mijn vader.
,,oke truste"zeg ik.
,,truste"zeggen mijn vader en Nancy.
ik loop mijn kamer in en kijk nar het kistje wat zou er in zitten?ik schud ff met het kstje maar veel wijzer wordt ik er niet van.
ik kijk naar het slot het is erg klein en van goud misschien heeft Nancy de sleutel wel in der kastje liggen ik kijk morgen wel.
leave a message please
xxx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.