Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 3
my life TH,CB
my life TH,CB 3
*devolgende morgen*
S'ochtens wordt ik vroeg wakker van luid geschreeuw eerst hoor ik niet wie het is maar dan hoor ik mijn vader schreeuwen, iets wat tie nooit doet.
,,nee je krijgt haar niet mee"hoor ik hem schreeuwen.
,,waarom niet ik heb ook recht op mijn dochter"hoor ik een onbekende vrouwen stem zeggen ho wacht zei ze nou net mijn dochter,Dat meen je niet mijn moeder na 10 jaar komt ze me in eens opzoeken.
,ga weg mijn huis uit alle 3 nu"hoor ik hem schreeuwen.
,,Jög alsjeblieft mag ik haar dan alsjeblieft ff zien"roept mijn moder huilend.
,,nee"schreeuwt hij nadat hij dat heeft gezegt komt Nancy der bij staan.
hij zei toch dat je op moest rotten"gilt Nancy kwaad en dan kom ik in actie ik gooi mijn kamer deur met een klap dicht en ren naar beneden op de laaste paar treden blijf ik staan.
,,hallo allemaal iedereen koppen dicht en luisteren"roep ik kwaad.
iedereen is gelijk stil.
,,oke euhm wie ben jij?"vraag ik aan de onbekende vrouw.
,,ik ben je moeder"zegt ze.
,,nee dat bedoel ik niet je naam duh"zeg ik enn ik hoor 2 jongens lachen ik ken ze ergens van maar van wat ik bekijk ze is goed het zijn de 2 jongens van vroeger maar wat doen die hier.
,,Bill,Tom ophouden dit is niet grappig"zegt mijn vader.
leave a message please
xxx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.