Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 4

my life TH,CB

1 april 2010 - 17:26

218

0

169



my life TH,CB 4

weer een deeltje gaat lekker vandaag en vooral omdat ik het allemaal aan het over zetten ben van mijn wordpad naar hier xxx Debby

met die homo zoon van der"zegt hij(stoute stoute Jög zeg je toch niet over je zoon.)
,,huh hoe bedoel je homo zoon en waarom dan"vraag ik verbaasd.
,,nou die 2 jongens daar zijn jouw broers en Bill ziet er nogsteeds niet uit hij zie reuit als een meisje en hij verpest alles daarom zijn Simone en ik ook uit elkaar gegaan omdat we telkens ruzie kregen om hem"zegt mijn vader met een boze blik naar Bill.
,,doe ff normaal ja das geen reden om uit elkaar te gaan voor zo iets stoms"zeg ik boos.
,,misschien vind jij dat niet maar ik wel hij verpest gewoon alles"zegt hij kwaad ik kijk ff naar Bill en zie dat de tranen in zijn ogen staan, Tom slaat zijn armen om hem heen om hem te troosten.
,,dat doet hij niet"zeg ik boos.
,,je kent hem niet eens"zegt hij.
,,ja wel ik heb hem 9 jaar lang gekend"zeg ik.
,,ja en das wel mooi 10 jaar geleden mensen veranderen"schreeuwt hij boos.
,,laat maar en Nancy hoe haal je het in je domme kop om tegen mijn moeder te gaan schreeuwen"gil ik nu.
,hoe durf je om zo tegen mij te praten"gilt ze hystirisch.
,,merk je toch dat ik het durf anders had ik dat net niet gedaan"zeg ik bijdehand.
,,Lola Greger doe ff normaal tegen Nancy wil je"schreeuwt mijn vader.


leave a message please

xx Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.