Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 5
my life TH,CB
my life TH,CB 5
Lola pov.
,,nee je moest is weten wat ze allemaal wel niet doet als jij niet thuis bent"zeg ik boos.
,,ow ja wat dan"zegt hij.
,,ze schreeuwt tegen me en slaat me dat ik er zelfs blauwe plekken van heb"schreeuw ik boos en laat een blauwe plek op mijn boven arm zien.
,,bewijs maar dat die van Nancy is"zegt hij boos.
,,dan niet maar iik ga met mama mee"zeg ik boos en loop naar boven om mijn spullen te pakken.
*bij Simone,Jög,Nancy,Tom en Bill*
,,heb je nou je zin"schreeuwt Jög kwaad naar Simone.
,,ja eogenlijk wel nu ik weet dat ze een goede opvoeding krijgt"zegt Simone.
,,hoe kom je daar nou bij dat ze geen goede opvoeding heeft gekregen"zegt Jög boos.
,,nou met wat ik net heb gehoord heb over Nancy, maar Bill,Tom ga ff bij Lola kijken"zegt Simone.
,,oke"zeggen Bill en Tome tegelijk en lopen naar boven.
*bij Lola*
Lola pov.
als ik boven ben pak ik mijn koffer en stop er mijn kleding in dan nog mijn blangrijkste spullen,posters,foto's,i pod,mobiel en nog wat andere spullen.
er wordt op de deur geklopt,,wat mot je"schreeuw ik.
,,mogen we binnen"hoor ik Tom vragen.
,,euhm ja is goed"zeg ik.
,,maar wat is er"vraag ik.
,,mam had ons naar boven gestuurd"zegt Bill.
,,ow ok"zeg ik en ga weer verder me inpakken.
,,moeten we helpen"vraagt Tom.
,,nee hoor ben zo klaar"zeg ik en stop de laatse paar dingen in mijn 2de koffer en doe hem dicht.
,,gaan we naar beneden"vraag ik en de jongens knikken en ik wil mijn koffers pakken maar Tom en Bill zijn me voor en pakken mijn koffers en lopen ermee naar beneden Tom en Bill zetten mijn spulen in de gang en we gaan naar de woonkamer binnen waar Simone op de bank zit samen met mijn vader als hij ons opmerkt loopt hij naar me toe en geeft me een knuffel,,Bill,Tom zorg goed voor jullie zusje alsjeblieft"vraagt hij en ze knikken hij geeft me nog een knuffel en gaat weer zitten Simone staat op en loopt naar ons toe,,heb je alles"vraagt ze.
,,ja ik heb alles"zeg ik.
,,oke dan gaan we"zegt ze.
nadat ik mijn vader nog een knuffel heb gegeven en Nancy een val dood blik stap ik bij Simone,Bill en Tom in de auto en we gaan opweg naar Duitsland.
leave a message please
xx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.