Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 7
my life TH,CB
my life TH,CB 7
Er wordt op de deur geklopt en Tom komt binnen,,he leuke kamer"zegt hij.
,,dankje"zeg ik.
,,jij bent c-ker fan van cinema Bizarre"vraagt Tom.
,,ja een beetje"()zeg ik.
,,een beetje heel erg bedoel je"zegt Tom.
,,oke oke een beetje heel erg dan"zeg ik.
,,haha het valt ook niet zo'n beetje op met die posters van je"zegt Tom lachend.
,,ja ik weet"zeg ik.
,,oke nou vertel wie vind je de leukste van hun"vraagt Tom.
,,ga ik niet zeggen"zeg ik en steek mijn tong uit.
,,nouhou please zeg"vraagt Tom smekend.
,,nee ik vertel niks"zeg ik lachend.
,,jawel je gaat het me gewoon vertellen als broer heb ik daar recht op"zegt Tom en begint me te kietelen.
,,Tom please please hou op ik kan der niet tegen please Tom ik smeek het je"gil ik van het lachen.
,,alleen als je het zegt"zegt Tom lachend.
,,oke oke het is Strify()"zeg ik. dan blosend als Tom is opgehouden met kietelen.
,,haha oke ik ga het hem zeggen"zegt Tom.
,,h-hoe hoe bedoel je"vraag ik geschroken.
,,nou het zit zo we Tom en ik met nog twee andere jongens zitten in een band en we kenne CB ook"zegt Bill die net binnenkomt.
,,ow ok freaky"zeg ik.
,,maar komen jullie want Tom zou je komen halen maar die is weer blijven hangen"zegt Bill lachend.
,,haha ja lach maar normaal doe jij dat hoor Billy"zegt Tom plachend.
,,ja ik weet maar kom nou"zeurt Bill.
,,jaja Billchen we komen"zeg ik lachend.
,,ha-ha"lacht Bill sarcastisch en we lopen naar beneden als ik beneden kom zit Simone op de bank met nog een man als hij mij ziet staat hij op en loopt naar mij toe en geeft mij een hand,,hoi ik ben Gordon"zegt de man.
,,hoi ik ben Lola"zeg ik.
,,ja dat wist ik al Simone had vertelt dat ze je ging halen dus welkom in je nieuwe huis"zegt Gordon.
,,Gordon lieverd kan je ff helpen"'vraagt Simone vanuit de keuken.
,,kom er aan"zegt Gordon en loopt naar de keuken.
,,huh lieverd hoezo dat"vraag ik.
,,hijs onze stiefpa"zegt Bill.
,,ow ok nu snap ik het want ik vate het ff niet"zeg ik.
,jongens eten"zegt Simone.
,,ja ja we komen"zeggen Bill en Tom in koor.
,,ik ben een meisje hoor"zeg ik.
,,oke jongens en meid dan"zegt Simone lachend.
het was heel gezellig tijden shet eten we hebben veel gepraat en gelachen aan tafel.
ik weet nu ook meer over de band van Bill en Tom hij heet Tokio Hotel en de nader twee bandleden heten Gustav en Georg maar telkens bij de naam Georg schoot ik in de lach en dan keken ze mij echt vreemd aan en dan kwam ik weer met de uitleg van omdat Bill het zo met een vreselijk Duits accent zei leekt het heel veel op Gay-lord en daarom schoot ik telkens in de lach.
na het eten ging ik naar boven poetste mijn tanden deed mijn pyjama aan en haalde mijn make-up er af liep naar mijn kamer ging in mijn bed liggen en viel in een hele mooie diepe slaap.
leave a message bitte
xx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.