Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 8

my life TH,CB

1 april 2010 - 17:32

233

0

200



my life TH,CB 8

weer een deeltje en heb nog steeds haat aan 1 april maar voor de rest is alles goed xx Debby

de volgende ochtend word ik wakker van iets wat op mijn bed loopt en dan voel ik een lik over mijn gezicht.
ik open mijn ogen en schrik me rot omdat ik recht in de ogen van een hond kijk.
ik kan er niks aan doen en geef een gil Tom en Bill rennen gelijk mijn kamer binnen om te kijken wat er is ,,wat is er aan de hand"vraagt Bill slaperig.
,,er zit een hond op me dat is er"zeg ik nogal sarcastisch.
,,haha das Scotty onze hond"zegt Bill lachend.
,,ow ok maar haal hem van me af please"zeg ik smekend.
,,nee want ik ga weer naar bed"zegt Tom geeuwend.
,,Bill please"vraag ik met een pruillipje.
,,oke oke maar niet meer van die pruillipjes trekken dan lijk je teveel op Tom en mij"zegt Bill.
,,ja maar daar zijn we familie voor"zeg ik lachend.
,,ja das waar maar Scotty af"zegt Bill en als Bill dat heeft gezegt gaat Scotty van me af maar blijft naast me liggen.
,,hij heeft een nieuwe favoriet"zeg Bill lachend.
,,ow ok hat zal wel zolang hij naast me blijft liggen vind ik het best ik wil niet geplet worden"lach ik en Bill lacht ook.
,,nou ik ga ook maar weer naar bed"zegt Bill.
,,ok hoe laat is het dan"vraag ik.
,,euhm half 7 s'ochtens"zegt Bill.
,,ow ok dan ga ik ook nog ff slapen"zeg ik Bill verlaat de kamer ik aai Scotty nog ff en val dan weer in slaap.

please leave a message

xoxo Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.