Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 10
my life TH,CB
my life TH,CB 10
het is nu avond en Cinema Bizarre komt zo.
,,ben je al zenuwachtig"vraagt Tom plachend.
,,nee hoezo"vraag ik.
,,nou je weet wel"zegt Tom.
,,ow ja dat hou daar je mond maar over"zeg ik.
en dan gaat de deurbel Bill doet open en ik hoor de stemmen van CB.
,,het Tom"zegt Kiro hyper.
,,hoi Kiro"zegt Tom sirieus waardoor iedereen moet lachen.
,,en wie is dat"vraagt Strify met een opgetrokken wenkbrauw.
en voordat iemand iets kan zeggen vraagt Kiro"is dat je vriendin Tom".
,,ja man zij is mijn vriendin als paasmaandag op een dinsdag valt en Bill de paus en Georg de paashaas"zegt Tom lachend en iedereen schiet in de lach om Kiro's gezicht.
,,maar is ze nou je vriendin of niet"vraagt Kiro.
,,nee ik ben zijn zusje"zeg ik lachend.
,,zijn zusje"zeggen Strify,Kiro,Shin,Yu en Romeo verbaasd in koor.
,,jup we hebben er gister opgehaald"zegt Bill.
,,ja nou je het zegt ze lijkt wel op jullie kwa gezicht"zegt Yu.
normaal zo het hier stoppen maar doe er nog een stukje aanvast alweer anders is hij zo mini.
xxxxxx
Na een paar minuten niets gedaan te hebben vraagt Kiro of we een spelletje DDW gaan doen en iedereen stemt in.
,,ok Georg DDW"vraagt Kiro.
,,euhm waarheid"zegt Georg.
,,ok hoeveel X seks heb jij gehad"vraagt Kiro.
,,euhm euhm hoemoet ik dat nou weten ben dat al lang vergeten ga dat toch niet bijhouden oen"zegt Georg.
,,oke"zegt Kiro.
,,oke Strify DDW"zegt Georg.
,,durf"zegt Strify.
,,oke euhm ff wachten*fluisterd wat in het oor van Tom en knikt dan*,,oke zoen Lola 10 seconden op der mond"zegt Georg lachend.
,,euhm oke denk ik "zegt Stirfy die helemaal rood aanloopt.
,,haha zie Strify"zegt Kiro lachend.
Strify kijkt mij aan en ik knik bijna ontzichtbaar,Strify komt naar me toe en zoent me voorzichtig op mijn mond ik hoor Tom iets fluisteren en de andere lachen der om.
,,oke stop maar die 10 seconden zijn nu denk ik wel om hoor"zegt Tom lachend.
Strify haalt zijn lippen van die van mij en kijkt me nog ff aan en gaat dan weer op zijn plaats zitten.
na nog een tijdje gespeelt te hebben stoppen we er mee en kijken we een horror ik zat tussen Strify en Tom in toen er een eng stukje kwam naar ik Strify's hand vast en keek hem blosend aan en hij bloosde ook een beetje en toen ik zijn hand los liet pakte hij mijn hand weer beet en zo keken we verder naar de film en ik begreep niet eens waarom ik ineens zo bang werd van horrors is mijn favo film genre.
maar het zal wel in iedergeval heb ik de rest van de film wel normaal gekeken.
leave a comment bitte
xoxo Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.