Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 11
my life TH,CB
my life TH,CB 11
de film is afgelopen en de jongens blijven slapen.
,oke we hebben 5 kamers ieder van jullie moet bij 1 van ons slapen"zegt Bill.
,,of ik heb een beter idee"zegt Tom.
,,ow ok wat dan"vraagt iedereen.
,,ow shit Tom heeft een idee zoek dekking mensuh"zeg ik.
,,haha grappig Lola nou mijn idee is dat Gustav en Georg samen slapen en Yu en Romeo, Shin en Kiro, Bill en ik en Lola en Strify samen"zegt Tom lachend.
,,ok"zegt iedereen en lopen naar hun iegen kamers.
Strify en ik lopen naar mijn kamer.
,,zo jij bent c-ker fan van ons"vraagt Strify als hij binnen is.
,,euhm ja" zeg ik.
,,leuk toch maar wie vind je het leukst"vraagt Strify die ondertussen op mijn bed is gaan zitten ik ga naast hem zitten en zeg zo zacht dat zelfs ik het nauwelijks hoor,,jou"maar Strify heeft het blijkbaar gehoord want hij pakt mijn kin beet en zoentme op mijn mond ff later voel ik zijn tong over mijn lippen gaan en open ik mijn mond en voel zijn tong mijn mond binnen dringen en onze tongen spelen met elkaar dan horen we ineens een deur open en weer dicht gaan het is ff stil en dan horen we tom ineens kei hard lachen.
,,denk je dat Tom of iemand anders ons net heeft gezien"vraag ik.
,,ik weet het niet misschien was het hiernaast"zegt Strify.
,,als jij het zegt nou we merken het morgen wel"zeg ik en Strify zoent me weer Strify duwt me zachtjes naar achter op het bed en komt boven me hangen hij gaat voorzichtig met zijn hand onder mijn truitje en streelt mijn buik zachtjes en dan horen we ineens de deur open gaan we schieten meteen geschrokken overeind en we zien Tom in de deur opening staan.
hij staat aleen maar stom te lachen en loopt dan weer weg.
reaction bitte
xxx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.