Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 12
my life TH,CB
my life TH,CB 12
*bij de jongens* Tom pov.
we zitten met zijn alle op Bill's kamer Bill ging ff wat vragen aan Lola.
zij en Strify slapen in de kamer hernaast maar Bill was al snel terug.
,,wat is er Bill spook gezien"vraagt Kiro.
,,nee maar wel Lola en Strify die lagen te zoenen"zegt Bill lachend ik probeer niet in lachen uit te barsten maar tevergeef schiet ik toch in de lach en de jongens kijken me vaag aan.
,,waarom lach jij nou weer"vraagt Yu onbegrijpelijk.
,,ik wist dat dit zou gebeuren"zeg ik nogsteeds lachend.
,,huh hoezo dat dan"vraagt Kiro.
,,nou gister ging ik haar halen voor het eten en ze is nogal fan van jullie en toen vroeg ik wie ze het leukst vond en na veel gezeur kreeg ik het eruit Strify!"zegt ik.
,,ow ok lol"lachen de andere jongens.
,,jup maar ik ga ff kijken hoe het bij Lola en Strifmans is"zeg ik.
,,ok"zeggen ze.
ik loop naar de kamer van Lola en ag zonder kloppen naar binnen als ik binnen kom schrikken Lola en Strify zich dood en ik sta daar maar wat te lachen en loop dan weer terug naar de jongens.
,,die waren echt goed bezig zeg"zeg ik als ik weer binnen kom.
,hoezo dat"vraagt Romeo.
,,nou Strify hing boven haar terwijl Lola op het bed lag en ze lagen te tongen"zeg ik lachend.
,,haha die zijn zich c-ker dood geschroken"vraagt Kiro lachend.
,,ja echt wel ik kwam binnen en ze waren toen meteen gestopt met zoenen echt lol"zeg ik.
,,ok maar kom we gaan slapen"zegt Bill.
,,jij bent ook saai zeg"zeg ik tegen Bill.
,,nou dan ben ik maar saai ik ben moe en wil slapen als je nog op wil blijven ga je maar naar je eigen kamer"zegt Bill geeuwend.
,,oke dan gaan we wel naar mijn kamer"zeg ik en wel lopen naar mijn kamer.
*Lola pov*
,,ow fuck"zeg ik.
,,wat"vraagt Strify.
,,nou Tom was net binnen en die gaat het meteen doorvertellen`zeg ik en wil achter Tom aangaan.
,,laathem toch`zegt Strify en drukt een klein kusje in mijn nek.
,,Strife dat kietel"zeg ik Strify lacht en geeft me daan nog meer kusjes in mijn nek en ik kan een klein kreuntje niet onderdrukken Strify moet lachen en kijkt me dan aan.
,,haha en dan zeg je dat het kietelt en dan moet je ineens kreunen"zegt Strify lachend en ik merk gewoon dat ik rood wordt.
,,geeft niks hoor tomaatje"zegt Strify dan en geeft me een klein kusje op mijn mond.
,,jawel ik schaam me dood"zeg ik nog steeds rood.
,,tuurlijk niet je hoeft je er echt niet voor te schamen het is juist natuurlijk dat zoiets gebeurt iedereen heeft daar een gevoelig plekje"zegt Strify.
,,ow oke"zeg ik.
,,euhm Lola"vraagt Strify.
,,ja Strife"zeg ik.
,,euhm euhm wil je mijn vriendin zijn"vraagt Strify blosend.
,,nou nou"zeg ik en dan zie ik dat Strify's gezicht betrekken en zeg dan snel ,,tuurlijk wil ik de vriendin van een hele knappe tomaat zijn"zeg ik dan lachend.
,,huh hoezo tomaat"vraagt Strify.
,,nou omdat je nogsteeds rood bent"zeg ik.
,,ow ok"zegt Strify en geeft me een kus.
,,zullen we gaan slapen"vraag ik aan Strify.
,,ja is goed"zegt Strify en geeft me nog een kus en we vallen in slaap.
De volgende ochtend wordt ik wakker van(nee niet van Scotty en ook niet van strify maar van een klein idioot mens genaamd).
,,KIRO omdat je me thuis zo wakker maakt betekend niet dat je dat hier ook moet doen"schreewt Strify kwaad.
,,Strife rustig en Kiro mijn kamer uit"zeg ik.
,,ok ok ik ga al"zegt Kiro en huppelt de kamer uit.
,,goeie morge met hele grote zorgen"zeg ik lachend om Strify's gezicht.
,,ja morge met een kleine zorg want zo groot is hij nou ook weer niet 1,65 om precies te zijn"zegt Strify lachend en geeft me een kus op mijn mond.
we kleden ons aan en gaan naar beneden als we beneden komen zit iedereen al beneden.
,,en was het lekker"vraagt Tom lachend.
,,wat was lekker"vraag ik niet begrijpend.
,,nou met Strifmans"zegt Tom.
,,ow dat ja hoor"zeg ik.
,,en wat hebben jullie nog meer gedaan"vraagt Yu.
,,niks"zegt Strify.
,,jaja Strife we kennen je langer dan vandaag"zegt Romeo.
,,we hebben echt niks gedaan"zeg ik.
,,het zal wel"zegt Yu.
,,ja idd het zal wel"zeggen Strify en ik tegelijk.
,,maar der is wel meer gebeurd"zegt Tom.
,,ja dat wel"zeg ik.
,,owja wat dan"vragen Yu,Romeo en Tom nieuwschierig.
,,nou Lola is nu mijn vriendin"zegt Strify.
,,echt leuk"zeggen Bill en Tom samen.
,,gefeliciteerd"zegt de rest in koor.
,,thanx"zeggen Strify en ik samen.
reactions please
xxoxoxx Debby
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.