Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » In love but you can't love him (TH) » 3 In love but you can't love him (TH)
In love but you can't love him (TH)
3 In love but you can't love him (TH)
*Debby POV*
ok het is zo ver Dorinda en ik zijn een paar dagen geleden onder toestemming van school naar Duitsland gegaan om daar onze stage te lopen als crew leden van een band daar en vandaag hebben we on intake gesprek.
,,DOOOO schiet nou op anders komen we nog te laat bij Universal"schreeuw ik naar boven.
,,jaja ik kom al Universal loopt niet weg hoor"roept Dorinda mijn vriendin van boven.
,,nee dat weet ik ook wel maar we hebben ons intake gesprek met Peter Hoffman en David Jost om 3 uur en het is nu al half 3 en we doen er ook nog een 20 minuten overom er te komen en jij ben nu nog niet klaar"schreeuw ik.
,,jaahaa kom al"roept Do geirriteerd.
en ff later staat ze beneden en gaan we op de fiets naar Universal precies om 1 minuut voor 3 staan we bij de balie en worden we naar een wachtkamer gebracht waar we moeten wachten op David en Peter.
,,ik verveel me"zegt Do.
,,dan ga je een boekje lezen"zeg ik en duw haar een boekje in der handen.
,,laat maar want daar komen ze als goed is al aan"zegt ze.
,,Dorinda V.Buuren en Debby Lotte"zegt Peter in het Engels en Do en ik kijken de man aan.
,,volg ons maar"zegt David en we lopen netjes achter David en Peter aan naar een of ander kantoortje.
hope you like it ik weet hij is kort maar daar komt verandering in
xxxx Debby reactions please
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.