Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Mijn liefdesleven.
Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)
Mijn liefdesleven.
Bill ging van me af en hij deed snel z'n kleren weer aan, hij verliet de kamer. Van de moment dat de deur dicht gevallen was deed ik snel mijn kleren terug aan, maar ik had de kracht niet om de andere jongens en vooral mijn zussen nu onder ogen te komen, dus kroop ik terug in het bed. Ik voelde dat ik doodmoe was. Wat vergde dat energie zeg... Waarom deed hij dit? Was het omdat ik hem gefopt had daarnet, of omdat dat gewoon de reden was dat we hier waren? Soms gaf hij me de indruk dat hij echt iets om ons gaf, maar dan deed hij zoiets als daarnet en dan verdween dat gevoel ook meteen weer. Ik hoorde de deur open gaan maar ik deed alsof ik in slaap gevallen was. Ik voelde dat het deken werd opgetild en plots sloten er zich twee warme armen om me heen. "Ik kan niet geloven dat je nog geen vriendje hebt, je bent echt goed in bed...." Ik moest moeite doen om niet meteen uit te vliegen toen hij begon over vriendjes. "I-Ik ben nog vrij." fluisterde hij lief in m'n oor. Ik kon het nu ook echt niet meer houden, "Neen danku!" zei ik terwijl ik nors uit het bed stapte. Er rolde nog net geen traan over mijn wang toen ik dacht aan alles wat ik hier nog zouten moeten zeggen. "Nee! Nee! Bill, ik wil je niet en zeker nu niet meer! Want dat is precies wat jongens altijd doen!! Ze doen alsof ze je graag zien en ze geven je al hun liefde, maar dan van de ene op de andere dag neemt hij z'n spullen en gaan hij weg en neemt hij die liefde met zich mee! Hij laat mij achter en ik moet er maar voor zien te zorgen dat ik er bovenop kom!!" ik begon steeds luider te praten, maar opeens luktte het nietmeer. "Hij laat me achter... en ik vraag me af, wat heb ik verkeerd gedaan?" fluisterde ik tot slot met hese stem. "Dus je had weldegelijk een vriendje..." stelde Bill vast. "Had ik, ja, en tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waarom hij is weg gegaan." Plots ging de deur open en Natasha stond in de deuropening. "Wat heb je met haar gedaan!?" riep ze meteen hysterisch. Bill wou erop ingaan maar mijn zus hield hem tegen. "Bespaar me je leugens!! Tom heeft het me verteld, je had het al lang op voorhand gepland!! Daarvoor zijn we hier in eerste instantie!" Er ging een schok door me heen, de verkrachting was gepland, het was dus geen impulsieve reactie op dat wat ik daarnet gedaan had? Bill richtte zich meteen tot mij, "Nee, het is oké Bill, ik begrijp het. In het vervolg waarschuw je me zodat ik weet wanneer ik weer je hoertje moet spelen." zei ik somber en ging naar buiten. Begon ik hem net vriendelijk te vinden kwam ik zoiets te weten...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.