Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » In love but you can't love him (TH) » 5 In love but you can't love him (TH)

In love but you can't love him (TH)

1 april 2010 - 20:31

1031

0

238



5 In love but you can't love him (TH)

[b]wat vooraf ging: [/b] [purple],,ok maar euhm voor welke band gaan wij koken"vraag ik. ,,voor euhm nee dat houden we geheim"zegt Peter. ,,nouhou weet u welk hotel wij zitten"vraag ik. ,,ja dat weten we hebben we gehoord van jullie school"zegt David en Dorinda en ik worden uitgelaten op terug naar het hotel.[/purple] deel 5 xoxo Debby

*Debby POV*

Dorinda en ik zijn nu aangekomen bij het hotel als we allemaal mensen horen gillen.
,,what the hell is dat"zegt Do geschroken.
,,geen idee kom laten we kijken"zeg ik zo nieuwsgierig als ik ben.
,,oki kom dan"zegt Do en samen lopen we op het gegil af als we daar staan zien we een horde fans rond 2 jongens staan.
,,Georg,Gustav"hoor ik ze gillen OMG Georg en Gustav staan daar gewoon ok ja we zijn fans maar toch die jongens hebben ook hun rust nodig dus kom ik met een plannetje.
,,AAAAAAAAAAAAAH Bill en Tom lopen daar"gil ik en wijs naar de hoek van de straat waar meteen al die huppels naar toe rennen.
,,hahah OMG dat ze dat nog geloven ook"zegt Dorinda en ik lach.
,,ja duh je weet toch hoe die huppels zijn"lach ik maar ik stop al gauw met lachen als ik een hand op mijn schouder voel verschrikt draai ik me om en kijk ik in de kijkers van Gustav.
,,Thanx dat jullie ons redde van die vervelende fans"zegt Gustav.
,,graag gedaan maar als jullie van vervelende fans af willen dan moeten wij ook maar gaan he"zeg ik en wil weg lopen maar wordt bij mijn pols gepakt door Gustav.
,,jullie zijn niet vervelend jullie hebben ons juist gered"zegt Gustav en ik zie dat Georg al gewoon met Do staat te praten.
,,ok euhm juist ja"zeg ik.
,,je weet niet te zeggen he nu ik voor je staat"zegt Gustav en hij lacht lief naar mij.
,,nee idd ik was ook eigenlijk van plan jullie te bevrijden van die fans en dan gewoon weg te gaan snap je"zeg ik blosend.
,,waarom"vraagt Gustav verbaasd.
,,nou ja omdat jullie je rust ook wel verdienen en niet telkens lastig gevallen moeten worden door al die fans"zeg ik.
,,hellow Georg en Gustav waarom staan jullie hier nog"hoor ik een heel bekende stem vragen.
,,nou mijn beste Tom nadat jullie naar binnen waren gegaan werden wij ineens overspoelt door al die fans"zegt Georg rustig tegen Tom alsof het een klein kind is.
,,ok maar wie zijn dat dan"zegt Tom arrogant terwijl hij naar mij en Do kijkt.
,,nou euhm euhm ik weet hun namen niet maar hun hebben ons wel gered van al die fans"zegt Gustav.
,,nou ik ben Debby en dat is Dorinda of beter gezegt Do"zegt ik en kijk naar Tom die een beetje arrogant terug kijkt.
,,Tom doe niet zo arrogant"zegt Georg.
,,ik doe niet arrogant maar ik heb vandaag geen zin in fans dus komen jullie mee het hotel in "jongens""zegt Tom met de nadruk op jongens.
,,ja wij gaan ook mee het hotel in"zegt Dorinda.
,,hoebedoelie"vraagt Tom verbaasd.
,,nou beste Meneer Kaulitz wij slapen ook in dit hotel hier"zeg ik.
,,maar dan zijn jullie"zegt Georg maar verder kan hij niet praten want hij krijgt een stoot van Gustav.
,,wat nou ik wou alleen maar zeggen dat ze dan best wel rijk zijn want dit is niet bepaald een goedkoop hotel"zegt Georg maar ik merk dat hij iets anders bedoeld.
,,ow nee hoor dit wordt betaald door school wij lopen stage bij Universal Music en moeten morgen op tour met een of andere band van Universal waar we de catering en zo gaan doen"zeg ik.
,,hey maar wij gaan morgen toch ook op tour"zegt een te over blije Bill die naar buiten komt zonder make-up op zijn smoel.
,,nee hoor wij gaan pas volgende week op tour Bill de manager had mij net nog gebeld om te zeggen dat de tour een week wordt verschoven en Bill mis je niet iets"zegt Tom tegen Bill.
,,nee hoor hoezo"zegt Bill.
,,je bent make-up loos"zegt Tom en kijkt Bill aan alsof die gek is.
,,ow nee hoor had ineens geen zin meer in make-up dus heb ik het er maar afgehaald"zegt Bill.
,,Bill gaat alles wel goed heb je koorts slecht geslapen iets verkeerds gegeten"zegt Tom terwijl hij zijn hand op Bill zijn voorhoofd legt.
,,ja Tom ik ben prima echt waar rustig nou maar"zegt Bill en slaat de hand van zijn oudere broer weg.
,,euhm jongens ik wil jullie niet opjagen maar als ik jullie was zou ik maar heel snel naar binnen gaan voordat hun jullie zien"zeg ik en wijs naar een groepje fans.
,,ja goed plan"zegt Tom en de jongens, Do en ik gaan het hotel binnen.
,,nou misschien spreken we jullie misschien nog wel een keertje"zegt Bill enthousiast.
,,ja maar Bill verheug je der nou maar niet zo op"zegt Tom en trek Bill bij ons weg die nog ff vrolijk zwaait.


*Bill POV*

,,waarom deed je net nou zo bot tegen die meiden Tom en is de tour echt een week verplaatst"vraag ik Tom verbaasd.
,,nee de tour is niet verschoven maar die meiden gaan met ons mee op tour en dat mogen ze niet weten en het zijn 2 fans die telkens bij ons zullen zijn en ik heb daar geen zin in"zegt Tom.
,,kom op Tom ik heb je wel zien kijken naar Debby"zegt Georg grijnzend.
,,leuk dus ze gaan met ons op tour en wies Debby van de 2"vraag ik.
,,Debby was die ene met dat blonde haar"zegt Georg.
,,Geo ze hebben allebij blond haar Debby is met dat blauwe topje aan"zegt Gustav.
,,ow ok ja dies wel leuk ja en ik hoop voor je Tom dat je der niet gaat gebruiken anders heb je echt grote problemen met mij"zeg ik streng.
,,ok ok beloofd ik vind der toch niet leuk en als ik der niet voor 1 nacht mag gebruiken laat dan helemaal maar"zegt Tom ow daar kan ik toch zo boos om worden he.
,,Tom doe is ff normaal die meiden zijn helemaal hier naartoe gekomen voor hun stage want je kon zo horen aan hun accent dat ze hier niet vandaan komen en dan wil jij ze ff gaan gebruiken voor jouw pleziertje en als ik zeg dat je het uit je hoofd moet laten ga je meteen zo doen wat is er toch aan de hand met jou"schreeuw ik boos naar Tom die alleen maar zijn hoofd wegdraait en de kamer uitloopt ben benieuwd wat hij gaat doen.

PS. willen jullie zeggen wat jullie van dit gedicht dinges vinden (weet zelf niet echt wat het is maar heb het zelf verzonnen)

HUMAN
Sometimes you have tears in your heart.
And then you have to begin with a brand new start.
Tears are flowing in this crazy life.
You look up in the mirror and then you realize.

I realize,
I'm a "Human" with Heart and Soul.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.