Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Het liefste wat Bill ooit gedaan had.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 17:56

332

0

284



Het liefste wat Bill ooit gedaan had.

We stapten een reuze schopingcenter in. Ik zag hoe Natasha haar mond open viel. "De hemel." hoorde ik Ellie's stem achter me. Jah, Ellie was verslaafd aan shoppen. Ik hoorde een korte klik en ik voelde hoe Bill de handboeien uit deed. Tom, Georg en Gustav deden hetzelfde bij Ellie en Natasha. Natasha hield het niet meer en ze liep de reuze hal in, na een minuut was ze aan het einde. "Meer dan 50 winkels!!" riep ze hyper. Ik wou naar haar toe lopen, maar iets hield me tegen. Ik wist dat Bill dit gehuurd had zodat we zeker niet zouden kunnen weg komen..., maar tot nu toe was dit het liefste wat hij ooit voor me gedaan had. Voor het eerst sinds ik Bill kende voelde ik me niet zomaar een tussending die hij gebruikte tot hij de ware leerde kennen, maar voelde ik me Bills eerste. Het gene waar Bill aan dacht... Ik draaide me om en vloog om z'n nek. "Dankje." fluisterde ik in z'n oor en ik gaf hem een kus op z'n wang. Daarna liep ik naar mijn zus, toen ik bij haar aan kwam merkte ik pas dat Ellie me gevolgd was. "Waar beginnen we?" vroeg ik met een zucht erachteraan. Het was een flink stuk lopen van bij de jongens tot hier. "In het begin." zei Natasha en ze trok me mee naar de eerste winkel aan de linker kant. Ik zag de jongens aan de overkant dezelfde kant kiezen dus we zouden ze ongeveer op de helft tegen komen. Natasha liep de hele tijd te zingen terwijl ze hopen kleren uitprobeerde. Ze kwam uit het pashokje en ze had een t-shirt aan met een tekstje erop. "I fucked a famous hip hop star." las ik luidop. Ik moest al niet vragen wie ze daarmee bedoelde... "Wat is daar de bedoeling van?" hoorde ik Ellie naast me vragen. "Ik heb het op Tom, idioot." zei Natasha gemeend en ze verdween weer in het pashokje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.