Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Let's celebrate this innocent summer. » - One
Let's celebrate this innocent summer.
- One
Van: Noah Beeck
Aan: Megan Evans
Ontvangen: 28 - 05 - 2009
Aller aller liefste Megan,
Het spijt me verschrikkelijk dat ik alweer een tijdje niet gemaild heb. Ik heb het zo ontzettend druk gehad. Je raad nooit hoe rijk ik ben geworden na een jaar te hebben gewerkt hier!
Hoe is het met je? Met mij is het zoals gewoonlijk nog steeds uitstekend.
Gisteren ben ik met Eveline wezen kitesurfen. Nooit aan beginnen! Doodeng was het, maar zeker wel de moeite waard, haha. Ik heb je wel eens over Eveline verteld, toch? Ze is het meisje van dat restaurant aan de kust. Je moet zeker een keer mee gaan hierheen om het eten te proeven. Smaakt erg goed!
Maargoed, ik stuur dit mailtje niet zomaar. Ik heb namelijk goed nieuws.. voor jou, Thomas en de rest; Omdat ik Dresden toch wel een beetje erg veel mis, heb ik besloten om over twee weken terug te komen naar Duitsland. Alles is al geregeld. De terugreis, mijn spullen, vliegtuigticket enzo. Maar er is nog meer geregeld; Een vakantie die wij met zijn allen gaan vieren! Of je nou zin hebt of niet. ;p Jij en ik, samen met Thomas, Benjamin, Stefan en Kianu. Locatie = topgeheim.
Morgen over twee weken kom ik jullie ophalen. Zorg dat je spullen dan zijn gepakt en dat jullie startklaar zijn voor een erg lange zonvakantie. Vergeet dus niet om voldoende kleding enzo mee te nemen. Wil je het alsjeblieft ook aan Thomas vertellen? De rest stuur ik ook een mailtje met deze informatie. Ik hoop echt dat je mee gaat en dat jij je er net zo erg op verheugt als ik doe!
Tot snel, Megan.
Ik hou van je!
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.