Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Is het zo erg dat ik je naakt zie?

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

28 jan 2011 - 18:19

517

0

292



Is het zo erg dat ik je naakt zie?

"Emma..." begon Bill, ondertussen had ik al m'n ogen gesloten en ik lag te genieten van het warme water. Ik opende m'n ogen en ik zag Bill twijfelend kijken. "Ben je boos op me?" Bill draaide beschaamd z'n hoofd weg. "Waarom zou ik kwaad zijn?" vroeg ik. Ik sloot m'n ogen weer. "Voor dat van daarnet, je weet wel, dat ik je gedwongen heb om..." hij liet de zin expres varen. "Bill..., tuurlijk ben ik daar kwaad om." ik zuchtte en wou eigenlijk gewoon genieten van de stilte, maar Bill begon weer te praten. "Waarom verwijt je me dan niet? Waarom scheld je me dan niet uit?." Ik deed m'n ogen weer open en ik zag dat bill oprecht vragend keek. Ik draaide met m'n ogen en spetterde wat water z'n kant uit. "Als ik dat doe krijg ik vast en zeker slaag ofzo. Duh." zei ik droog. Bill deed het schuim van z'n gezicht en ik zag hoe hij net hetzelfde wou doen bij mij en nog geen seconde later vloog er een klets water in m'n gezicht. Ik schoot recht en keek hem kwaad aan. "Geloof me, met mij wil je geen watergevecht beginnen." zei ik dreigend, maar ik kon een grijns niet onderdrukken. Bill deed z'n mond open om te antwoorden maar ik sloeg met m'n arm in het water waardoor de helft van het badwater in Bill's gezicht vloog. "Iehw." kreunde hij en hij probeerde het badschuim uit z'n mond te halen. Ik zag m'n kans mooi en ik sprog het bad uit. Ik deed zelf de moeite niet om me af te drogen. Ik nam gewoon m'n slaapkleedje en trok het meteen aan waarna ik de badkamer verliet. Eenmaal in de beddenkamer kamer nam ik snel m'n handdoek en ik droogde me min of meer af waarna ik iets deftigs aantrok. Ik wou op Bill's bed springen, maar iets hield me tegen. Ik dacht even terug aan de laatste keer dat ik daar zat... Ieuw. Geen seconde later kwam Bill binnen gewandeld. Hij had een handoek rond z'n middel. "Waar was dat goed voor?" vroeg hij lachend. "Ik heb gelogen, ik vind het eigenlijk wel erg als je me naakt ziet, maar in het bad kon je me niet zien, het schuim verborg alles..." Ik zag hoe Bill's blik naar m'n borsten gleed toen ik 'alles' zei. "... dus terwijl jij toch niks kon zien heb ik mijn kans genomen om me af te drogen en kijk niet zo!" Ik zag hoe Bill stopte met staren en hij keek naar m'n gezicht. "Ja, is het zo erg dat ik je naakt zie dan?" ik kon me goed voorstellen dat daar in Bill's ogen niks mis mee was. "Ja, dat is veel te gevaarlijk voor me..., weet je nog? Jij hebt geen zelfbeheersing..." zei ik tegen Bill. "Ik durf te wedden jij ook niet." zei Bill sluw. "Bill, ik heb je meermaals naakt gezien, en ik moet zeggen..., dat ik daar niet opgewonden van werd." ik draaide me om en keek in de kast of ik een vestje vond want ik had het koud.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.