Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Still in love with you (Joe Jonas) » One less lonley girl
Still in love with you (Joe Jonas)
One less lonley girl
(pov Maria)
"Dave niet doen"zei je lachend en drukte hem weg. Hij begon te grijnzen en drukte een kus in je nek. "hmm"zei je genietend en sloeg je armen om zijn nek. Je zette de tv aan en zag de Jonas Brothers. Een steek ging door je lichaam. Waarom heb ik het ook uitgemaakt met Joe? dacht je en zuchtte. Dave pakte de zapper af en zette hem op een ander zender "Maria aub denk niet aan hem, het is al een jaar uit ofzo"zei hij zuchtend. Je knikte "ik weet het, en ik ben ook super gelukkig met jou"zei je met een glimlach. "echt?"vroeg hij. Je knikte en drukte je lippen op die van hem. HIj glimlacht en beantwoord de zoen. Misschien.. Heeeeel misschien heb je nog gevoelens voor Joe.. Zal het verkeerd zijn? Je trok je terug "zullen we een wandeling maken?"vroeg je. Hij knikte "is goed"zei hij en ging van je af en stak zijn hand uit. Je pakte zijn hand en meteen trok hij je omhoog. "wow jij bent sterk"zei je lchend. "of jij bent gewoon licht"zei hij lachend. Je begon te grijnzen "ja dat kan natuurlijk ook"zei je lachend en drukte een zachte kus op zijn lippen. We pakten onze jassen en liepen naar buiten. In het park was het zonnig, de luch was blauw, overal rende kinderen rond met de honden. "hou je echt nog van me?"vroeg Dave. Je knikte "natuurlijk hou ik van je"zei je met een glimlach. Hij glimlacht vaag terug "hmm.. ok dan"zei hij met een glimlach.
(pov Joe)
"hey Joe wat is er?"vroeg Kevin terwijl hij met zijn hand voor je ogen zwaait. "mm... wat is er?"vroeg je afwezig. "je bent er vandaag niet helemaal niet bij"zei hij. Je haalde je schouders op "er is niks"zei je en ging weer recht staan. "ok zijn jullie klaar om de podium op te gaan?"vroeg de manager. Je knikte en deed alvast oordopjes in die jullie altijd in moeten doen odat julie geen gehoorbeschadiging krijgen. Demi komt aangelopen "veel plezier schat"zei ze en sloeg haar armen even om je heen en drukte een kus op je lippen. Je glimlacht en beantwoord de kus vlug en haalde de armen van haar weer weg "sorry schat ik moet op"zei je en drukte een kus op haar voorhoofd en rende samen met mijn broers de podium op. "Heey iedereen heeft er iemand zin om ene feestje te bouwen!"riep je door de microfoon. Iedereen begon te gillen. Een grijns verscheen op je gezicht "OK"riep en Kevin en Nick sloegen de eerst noten aan.
Tijd om de fans gek te maken!
kort maar ik dacht :
even een introductie ^^ kijken of IEMAND het leuk vind
snel verder