Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 69
Two girls come by the Cullens
69
Toen ik klaar was stond emmett voor de deur die weer naar de slaapkamer ging. 'weet je'begon ik. 'nou?" 'ik wil er langs' Emmett grijnsde. 'no way' 'ooh nee'ik grijnsde breed. 'pijn'emmett lag al op de grond te creperen van de pijn. 'en jij zei dat er geen weg was' ik stapte over hem heen zonder mijn ogen van hem af te halen. Toen ik uit de kast was liet ik de pijn stoppen. 'je bent gemeen wist je dat'zuchte emmett. 'dat weet ik '
Ik ging op mezelf zitten, en keek jasper aan. 'Je bent gek geworden,'was mijn reactie. 'waarom heb je heir in godvredesnaam 6 dagen zitte nwachten?' Hij keek me aan.
'Omdat... IK van je hou.'
'Dat weet ik. Maar toch ben je gek.' Hij sleog zijn ogen neer, en ik lachte.
'Oh, kom hier!' Ik sloeg mijn armen om hem heen, niet van plan om los te laten.
'Hoi,' zei ik en ik wou langs hem heen lopen, naar de grens maar hij greep me bij mijn arm. En hij kneep. 'Wat doe je?' vroeg ik. 'Waar ben jij mee bezig?' 'Hoe... wtf?!' 'Je pikt mijn hele familie in! NOoit hebben ze eens tijd voor mij, nee, Elisabeth komt eten, kom es helpen! En wat krijg ik ervoor terug? Een Halfbreed die sterker, sneller is dan ik en ook nog es verliefd is op een HOND!' 'Hou je kop,' zei Jake vanaf de grens. Edward grijnsde alsof hij gek was geworden. 'Laat haar los,' gromde Jacob. Ik draaide mijn pols om en smeet Edward tegen de muur van het huis. Esmé, Hope en Row kwamen met schrikogen naar buiten rennen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.