Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dansen » Wat als er iemand binnen komt?

Dansen

6 april 2010 - 18:10

1391

0

270



Wat als er iemand binnen komt?

Het vip gedeelte is geweldig. Het is groot, de muren zijn bekleed met fluweel, net als de vloer. In het midden staan ronde tafels, aan de zijkant brede banken. Veel tijd om het te bekijken heb ik niet, want voordat ik ook maar iets kan zeggen bevinden Toms lippen zich weer op die van mij. Hij duwt me achterover op de bank en komt bovenop me liggen. Meteen glijden zijn handen onder mijn shirtje, maar ik duw ze weg. “Wat als er iemand binnen komt?”¯ vraag ik ongerust. Hij grinnikt en gebaart met zijn hoofd naar de trap. “Daar heb ik al iets tegen gedaan”¯, zegt hij, voordat hij zich weer bovenop me stort.

Onze tongen worstelen om elkaar heen, zijn handen glijden over mijn borsten en ik kan het niet laten om te kreunen. Zijn handen voelen zo goed op mijn lichaam, zelfs al heb ik mijn kleren nog aan. Iets wat echter niet lang meer duurt, want Toms lippen verlaten die van mij zodat hij mijn dunne shirtje over mijn hoofd heen kan trekken. Wat hij echter niet eerder had gezien, was dat ik nog een extra shirtje aan heb. “Gemeen!”¯ roept hij uit, zodra hij het doorheeft. Ik grinnik en grijp naar de onderkant van zijn shirts, drie welteverstaan. “Moet jij zeggen”¯, mompel ik, waarna ik de drie shirts in een keer over zijn hoofd trek.

Hij steekt zijn tong uit, die ik meteen tussen mijn tanden neem. “Gemeen!”¯ roept hij weer, maar deze keer is het minder duidelijk, aangezien hij zijn tong niet kan gebruiken. Ik laat hem los en kus hem weer. Mijn handen glijden over de blote huid van zijn buik. Hij is gespierd, iets wat niet te zien is onder de wijde kleding die hij draagt.

Als mijn vingers bij zijn broekrand aankomen verspil ik geen tijd en maak ik meteen zijn riem open. Zonder moeite klik ik het ding los, waarna ik ook zijn knoop en rits open maak. Ik schuif zijn broek en boxer in een keer over zijn kont. “Haast?”¯ grinnikt hij. “Ik wil je”¯, is mijn enige antwoord. De grijns verdwijnt van zijn gezicht, een zacht kreuntje rolt over zijn lippen. Hij knikt en begint mijn rokje los te knopen.

Zijn lippen sluiten zich om een van tepels heen, een harde kreun verlaat mijn mond. Mijn handen glijden over zijn hoofd. Hij trekt mijn rokje en panty tegelijkertijd over mijn heupen, terwijl hij even in mijn tepel bijt. Mijn hoge hakken vallen achteloos op de grond. Uit reflex duw ik mijn heupen omhoog, waarop hij ook mijn lichtroze string naar beneden trekt. Zijn lippen verlaten mijn lichaam, zijn vingers strelen over mijn liezen. Mijn benen glijden verder uit elkaar, zo ver als de bank toelaat.

Zonder enige waarschuwing duwt hij een van zijn lange vingers bij mij naar binnen. Ik kreun hard en grijp met mijn handen naar iets om vast te houden. Dit worden zijn armen. Ik trek hem tegen mij aan en duw mijn lippen op die van hem. Een tweede vinger komt mijn lichaam binnen. Wanneer hij ook nog met zijn duim tussen mijn schaamlippen streelt, kan ik niet anders dan mijn mond van de zijne losmaken. Mijn ademhaling versnelt, diepe kreunen rollen over mijn lichaam. Zijn tanden belanden in mijn nek, bijten af en toe in mijn huid.

Steeds sneller beweegt hij zijn vingers in mijn lichaam, strelend over dat ene plekje. “Stop, stop”¯, hijgend probeer ik hem weg te duwen, maar mijn armen voelen aan als pudding. “Niet goed?”¯ vraagt hij me, zijn wenkbrauwen opgetrokken. Ik schud mijn hoofd, verbaasd kijkt hij me aan. “Nee, ik bedoel… ik wil je in me, nu”¯, kreun ik bijna in zijn oor. Hij sluit even zijn ogen, alsof hij zichzelf bij elkaar moet rapen, maar dan is hij met volle overtuiging terug.

Hij graait naar zijn broek, die ergens onder de bank beland is, en haalt er een condoom uit. Snel doet hij hem bij zichzelf om, waarna hij weer boven me komt hangen. Ik spreid mijn benen en trek hem tegen mij aan. Zijn mond beland op die van mij. Onze lippen drukken tegen elkaar aan op het moment dat hij bij mij naar binnen stoot. Kreunend klampen we ons aan elkaar vast.

Mijn nagels krassen in zijn rug, mijn tanden grijpen zijn lip vast. Ik voel zijn erectie diep in mijn lichaam. Hij is groot en dik, meer dan ik ooit gehad heb, maar ik vind het heerlijk. Zijn lichaam drukt op dat van mij. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek en mijn mond valt open. Tom drukt zijn lippen op die van mij, maar lang blijven ze daar niet. Onze ademhaling loopt in elkaar over, zweet druipt van onze lichamen af. Ik sla mijn benen om hem heen en duw mijn heupen omhoog zodat hij nog dieper in mijn lichaam komt. Net op dat moment stoot hij naar voren.

Harde kreunen komen onze monden uit. “Fuck”¯, hijgt Tom in mijn oor. Ik knik, want meer krijg ik mijn mond niet uit. Hij maakt me sprakeloos. Steeds sneller volgen zijn stoten elkaar op, ik voel hoe hij continu dieper en dieper in mijn lichaam beweegt. De spieren in mijn onderbuik spannen zich steeds verder samen, mijn ademhaling versnelt en mijn ogen vallen stijf dicht. Mijn handen grijpen wanhopig naar de lange vlechtjes die over mijn bovenlichaam kriebelen. Zachtjes trek ik eraan, wat me weer een kreun van Tom oplevert.

Opeens beweegt hij zijn hand van mijn heup naar mijn onderbuik. Steeds lager gaat hij, tot hij precies daar is waar ik hem het liefst wil voelen. “Ja”¯, kreun ik. Hij glimlacht, stoot hard in me en drukt precies op dat moment met zijn duim op dat plekje. Ik moet moeite doen om niet al te hard te kreunen. Nog nooit ben ik zo hard, zo lekker klaargekomen. Alle spieren in mijn lichaam spannen zich aan om vervolgens weer te ontspannen. Het getintel in mijn onderbuik kruipt naar mijn benen, helemaal door tot aan mijn tenen, die omkrullen van genot.

Mijn samentrekkende spieren hebben ook effect op Tom. Hij laat zijn hoofd in mijn nek vallen en kreunt hard. Nog een keer raap ik al mijn energie bij elkaar om mijn heupen op te heffen en mijn spieren aan te spannen. Zijn tanden bijten zich vast in mijn nek, zijn vingers knijpen zo hard in mijn huid dat ik zeker weet dat hij morgen blauw is, maar het maakt niet uit. Een laatste keer stoot hij in me, maar dan laat vloeit alle kracht uit zijn lichaam en laat hij zich bovenop me vallen.

Wanneer we even later iets bijgekomen zijn, onze ademhaling is in ieder geval weer normaal, geef ik Tom zachtjes een duw tegen zijn schouder. “Alleen dansen was het toch?”¯ lach ik. Hij schudt lachend zijn hoofd en klimt van me af om zijn kleren weer aan te trekken. Met moeite kom ik overeind, zelfs de spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had doen pijn. Ik trek mijn kleren weer aan en zorg dat ze zo goed mogelijk zitten. Gelukkig heeft ook de bar in het vip gedeelte spiegels aan de zijkant. Ik buig voorover, zodat ik het goed kan zien, en probeer het beste van mijn haar en make-up te maken.

Opeens vouwen Toms handen zich om mijn middel en trekken me tegen zich aan. Grinnikend ga ik weer rechtop zitten, waarna hij zijn hoofd naar me toebuigt en zijn lippen op die van mij drukt. Opnieuw draaien onze tongen om elkaar heen. Mijn handen spelen met zijn vlechtjes, maar duwen hem dan van me af. “Ik moet maar eens terug”¯, mompel ik, hoewel ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Hij knikt. “Zie ik je nog eens?”¯ vraagt hij. “Misschien wel.”¯ Glimlachend loop ik naar de trap.

Zodra ik er bijna ben grijpt hij mijn hand vast en drukt hij er een papiertje in. “Bel me”¯, zegt hij. Een kusje beland op mijn wang, waarna hij langs me heen naar beneden loopt. Zodra ik de trap afgelopen ben is hij nergens meer te bekennen. Zoekend kijk ik om me heen, tot ik mijn groep vriendinnetjes weer zie. Ik strijk nog even snel over mijn haren, veeg de make-up onder mijn ogen weg en loop dan op ze af.

“Waar ben jij geweest?”¯ vraagt een van hen zodra ze mij in de gaten hebben. Ik grinnik en werp mijn blik even naar boven. “Gewoon, dansen.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.