Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 71

Two girls come by the Cullens

17 april 2010 - 16:33

275

0

208



71

n.n

Jasper trok me mee naar binnen.
'Ik denk neit dat je voorlopig naar buiten mag.'
'Gaan we dat ook weer krijgen,'mompelde ik. Hij plofte op de bank ,en trok me bij hem op schoot.
'Alice kan zo nog wel eens uit 'r slof schieten, neits van aantrekken.'
Ik zat prinsheerlijk op zijn schoot, te genieten, en te zweigen, toen de deur open vloog. Esmé kwam binnen.
'Row!'riep ze. 'Je bent terug!'
' Oh, and all this family break, we're on the take of the maddness today..'klonk het uit mijn broekzak.
'Moment.' "Embry" stond er op het schermpje. Ik fronste mijn wenkbrauwen, en keek schuldig toen ik opnam.
'Wat is er?'
'Je betn weer een bloedzuiger, hm?' zei hij zonder begroeting.
'Embry, alsjeblieft! Kun je niet...'
'Nee.'
'Ik wil morgen met je praten,'floepte ik eruit. 'Ik kom alleen, kom jij dan ook alleen?' Embry gromde. Ik nam dat op als een "Ja"
'Oké, ik zie je morgen.' Ik hing weer op, en kroop weer tegen jasper aan.


Midden in de nacht schrok ik wakker. Ik stond op en liep naar buiten, in mijn witte nachtjapon en op blote voeten. Het was best mistig in het bos, zeg. Ik schrok van een grom achter me. Jake stond me als wolf nogal raar aan te kijken. Ik zei zachtjes: 'Ik kon niet slapen.' Hij gromde wat en zakte door zijn poten. Ik klom op zijn rug en hij begon te rennen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en legde mijn hoofd op zijn schouder. Waarschijnlijk zag dit er best eng uit voor iemand die ons niet kende.

ik liet emmett los en huppelde naar beneden. 'row!!'gilde ik, net alsof ik niet wist dat ze hier was.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.