Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » verloren liefde » number 1
verloren liefde
number 1
'De wind glijd door mijn haren, ik haal diep adem en buig mijn knieën, klaar om te springen en een einde te maken aan mijn zielig leven. Ik kijk naar beneden het water danst zo mooi, dan een schreeuw. Ik kijk achterom en zie Bill die naar me toe rent. Lachend draai ik me terug en spring de brug af naar de dansende golven die me roepen. Het laatste dat ik zie is Bill, op de rand van de brug."
Ik schrik wakker, rillend kijk ik om me heen en zie dat ik thuis, veilig in mijn bed lig. Een zucht ontsnapt me. Waarom krijg ik steeds deze nachtmerrie vraag ik me af. Al draaiend in mijn bed merk ik dat ik geen slaap meer heb. Ik grijp mijn gsm en stuur een berichtje :
Ben je nog wakker ?
Vlug krijg ik er weer 1 terug :
Kom naar buiten.
Zo snel ik kan kleed ik mij aan en besluit ook dat ik niet meer terug zou komen. Ik sleep mijn tas onder het bed vandaan en mik al mijn spullen erin, wat thank god niet veel is. Ik kijk nog eens goed rond en doe het raam open. Ik smijt mijn tas het raam uit en volg zelf ook. Als ik buiten sta zie ik dat Jo er is. Vaarwel en tot nooit meer fluister ik tegen het huis en stap weg de wijde wereld in. Voor ik in zijn auto stap doe ik wat frieten van de zetel die aan de kleur te zien er al een tijd liggen. Hij start de auto en rijdt weg. Ik ben blij dat Jo bij mij is. We rijden en rijden tot we bij het station zijn. Terwijl hij parkeerd zegt hij: "Kijk eens in het handschoenenkastje."Ik knik en ben verbaast dat hij hees klinkt. Ik haal er 2 tickets uit en als ik beter zie begin ik te gillen. Een meet en greet met tokio hotel ik geef hem een kus op de wang en steek de kaarten voorzichtig weg. Als ik opkijk zie ik dat Jo naar me zit te kijken.Ik kijk verlegen weg en voel even later een hand onder mijn blouse vlug verplaats ik me. "Ik doe alles voor je" en hij streelt mijn wang. IK sla zijn hand weg." IK beloof je het zal geen pijn doen"
verder~