Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*1
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*1
Pov.bill.
Ik zucht diep en stap de schoolplaats op. ik word nagekeken,dat voel ik. ik probeerde me wat meer in men kraag van men jas weg te stoppen. ik ging naar de gang,naar men kluisje. ik opende het met de slotcombinatie en pakte er men boeken voor deze dag uit. maar ineens werd ik weggeduwd en viel ik op de grond. tyson. hij schopte tegen men boeken,die uit elkaar bladerden. hij stond me uit te lachen en gaf me een schop in men buik. ik trok direct samen en er liepen al tranen over men wangen. gelukkig ging tyson weg. meestal is het erger. maar hij zal waarschijnlijk gewoon niet goed hebben geslapen en is moe. ik ben blij,want meestal start de dag met meer pijn. ik stond snel recht,verzamelde men boeken en losgekomen papieren. ik sloot men kluisje weer en ging naar het secretariaat. ik vroeg een pijnstiller. maar deze keer gaf ze me er geen. in plaats daarvan zei ze dat ik naar de directeru moest komen. shit dacht ik in mezelf. ze hebben het door dat ik en tyson niet goed overeen komen...
ik stapte dan toch maar met men kapotte boeken en een pijnlijke buik naar de directeur. ik was zenuwachtig. wat als tyson dacht dat ik hem verraden heb? dan slaagt hij me dood,daar ben ik zeker van...onzeker klopt ik op de deur.
er werd "binnen." gezegt. ik slikte nog een keer en opende de deur. ik zag tyson met een woedend gezicht op een stoel zitten. ik moest op de stoel naast hem gaan zitten. men hart sloeg in men keel,ik ben zo bang. dit was niet mijn idee! ik wou zwijgen en het voor mezelf houden. praten met het school maakt de dingen toch altijd alleen maar erger."Tyson en Bill,Wij weten dat jullie ruzie hebben,we zijn het kotsbeu! er moet een oplossing komen,want zo kan het niet verder. de mevrouw van het secretariaat heeft me komen uitleggen dat jij,bill,altijd om pijnstillers komt vragen en dat je dan meestal gehuild hebt. en dus nu wist ze dat jullie ruzie hebben. en dat wil ik nu oplossen! geef elkaar de hand en zeg sorry! nu meteen!"Zegt de Diricteur.We knikken.we stonden op en gaven elkaar de hand. maar die blik in men ogen verraade het dat tyson nog een appeltje met me te schillen had. de directeur zei" en nu dat opgelost is,kunnen jullie ineens een groepswerk maken. kwestie van met elkaar leren omgaan. dan zal de ruzie eindelijk wel stoppen. dus,ik geef jullie nu persoonlijk de opdracht om te studeren over de natuur. geef het overmorgen af. als de ruzie dan niet voorbij is,dan stuur ik jullie allebei van school,begrepen!?" we knikten dan maar. ik vond het stom. hoe kan nu een groepswerk een ruzie oplossen! tyson zal me altijd blijven haten en nu misschien nog wel erger."naar mijn huis of de jouwe dan?"Vraagt Tyson me."mijn?"Vraag ik wat bang. "ok. maar denk maar niet dat het daarmee gedaan is hoor!" sist tyson me stiekem toe. de directeur liet ons gaan. wij stapten de school uit. het was dan nog wel ochtend,maar de directeur zei dat we er nu aan moesten beginnen en morgen pas terug naar school moesten komen. gezellig dan. opgeschept zitten met men pester,in men huis...slik.
goed begin,
maar je wisselt tussen verleden & tegenwoordige tijd,
en er zitten best veel spelfouten in,
zoals ; men , diricteur, en soms gebruik je wel hoofdletters bij namen, de andere keer weer niet.
maar, je schrijft niet slecht