Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*14

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

19 april 2010 - 22:44

602

1

277



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*14

'bill,ik meen het,je moet je laten testen! zo snel mogelijk!'zei ze. 'maar..ik heb het toch niet? ik bedoel..ik kan toch niet ziek zijn,ik kan toch geen aids hebben..?'zei ik onzeker. 'jawel. alles kan. je moet je laten testen,echt waar.'
'maar..ik durf niet,wat zal de dokter dan van me denken..'zei ik. 'de dokter heeft toch zwijgplicht en zo'n testen worden dagelijks gedaan,dat is routine voor hen.'ze ze alsof ze er alles van kende. 'maar..ik ben wel een jongen hé. een jongen doet zo'n test niet..'zei ik. 'dat is wel waar. ook jongens kunnen zich laten testen.'
'maar..ik wil niet..ik heb het waarschijnlijk toch niet.'zei ik. 'maar bill..je moet zeker zijn..als je het hebt dan kan je het laten behandelen of controleren. als je er niks aan doet dan ga je dood...'zei ze. 'als ik het toch zou hebben,dan kan het me niet meer schelen,dan is men leven toch al verkloot. maar ik heb het niet.'zei ik vastberaden. 'maar,hoe weet je dat zo zeker dan? zoiets kan je niet wete zonder test.'ze probeerde me te overtuigen,dat merk ik. ik laat me toch niet testen. alleen de gedachte al. bij de dokter en vragen om te testen of ik geen aids heb. die denkt waarschijnlijk direct dat ik stom en onvoorzichtig ben geweest. maar dat kon ik toch niet voorkomen? ik bedoel...dat tyson geen condoom gebruikt,kan ik toch niks aan doen? of wel? ben ik schuldig voor mezelf? wat als ik wel aids heb? geen sprake van. dat is onmogelijk. ik word niet ziek,nooit. ik ben sterk,ik vecht me overal door. en dus kan ik geen aids hebben. ik laat me niet testen,al gaat nikkie op haar hoofd staan. ik schaam me al genoeg,dan ga ik me niet nog meer laten schamen door naar de dokter te gaan. ik kan me zijn gezicht al voorstellen hoe vies hij me zal bekijken. en dan zie ik het plus tekentje. dan ben ik positief. dat wil ik gewoon niet zien. als ik het heb,wat dus niet is,dan wil ik het niet weten. dan zal ik op een dag gewoon ziek worden en doodgaan. simpel. ik hoef het niet te weten. voor geen geld ter wereld zou ik dat stom plusje willen zien,door tyson. 'bill? bill,heb je wel gehoord wat ik zei?'vroeg nikkie. 'ow sorry..ik was aan het denken.'
'ik zei dus dat je écht moet laten testen. ik zal wel meegaan als je dat wilt.'zei ze voorzichtig. 'ik wil niet. ik ga niet naar de dokter. maak je maar geen zorgen,ik heb geen aids.'zei ik. 'dat kan je toch niet weten! wat als je het wel hebt?!'zei ze wat opdringeriger. 'tja dan..dan is dat zo. ik wil het gewoon niet weten.'zei ik. 'maar..als je het wél hebt en je krijgt een vriendin. dan kan je haar ook ziek maken. wil je dat dan? wil je onschuldige meisjes ziek maken. voor hun dood en ongeluk verantwoordelijk zijn? dat kan je niet doen bill..'zei ze. 'oh,en ik ben dan wél schuldig ofwat!? ik ben ook onschuldig,ik heb er niet om gevraagd hoor!' ik begon weer te huilen. dit deed pijn. dat kan ze niet zeggen. ik heb het ook niet gewild. ik wil daarom ook niet weten of er een ziekte in me zit. ik wil gewoon niks meer weten. ik wil weg. nu. ik stond snel op en liep haar kamer uit. ik liep de trap af,naar de deur en sloeg die hard achter me dicht. ik ging naar men eigen huis en deed de voordeur op slot. ik liep direct naar boven en liet me op men bed vallen. ik ben moe en verdrietig. maar vooral......moe...ik laat me niet testen...nooit..


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 19 april 2010 - 22:57:
MEER