Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 73
Two girls come by the Cullens
73
Ik liet Hope maar een beetje gaan. Toenze me weer los liet, grijsnde ik, en zei droog: 'heb jou ookgemist.' Ze lachtte. Toen ging de bel.
'Ik ga wel!'riep ik vrolijk, en sjeeste naar de deur. Ik deed hem open, en zei opgewekt: 'Hal..lo?' Ik staarde Luciano aan. Wat deed mijn vroegere vriendje hier?
Ik probeerde de gang in te kijken. Uiteindelijk volgde ik Row en zag haar en Luciano rondjes om elkaar heen draaien en dodelijk naar elkaar kijken. ik gaf een gil waardoor Luciano uit zijn concentratie was. Opdat moment vloog row hem naar de keel, en nog geen tel later lag Luciano's hoofd op de grond. Emmett verscheen achter me. Meteen wou ik naar row naar haar hals vliegen, als reactie maar emmett greep me vast. opnieuwe gaf ik een gil, In mijn hart voelde ik een steek. 1 keer eerder had ik die pijn gevloeld, toen mijn 'echte'adoptie ouders waren overleden. Met een schok besefte ik iets... Ik was verliefd op luciano...maar ook op emmett....
Jake was al weg en ik smeet de zwangerschapstest in de vuilnisbak. Moest ik nou blij zijn of in janken uitbarsten? Ik rende naar het huis van de Cullens, waar Row en HOpe bezig waren fikkie te stoken. 'Hé,' zei ik. 'HOi,' zeiden ze tegelijk. Ik boog me naar Row en zei: 'Ik fluister je nu iets in het oor en dan mag je het zometeen keihard hardop gillen.' Ik fluisterde: 'Ik ben zwanger.'
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.