Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*18

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

20 april 2010 - 22:59

797

0

246



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*18

toen er eindelijk een bel klonk,was het middag. ik deed men boeken weer in men tas en stond als laatste op. de leerkracht keek me even vreemd aan,maar ik lette er niet op en liep naar de speelplaats. ik ging weer op men vast plekje tegen de muur staan en pakte men kladboekje. deze keer ga ik er wel in schrijven.
'Dirty Little Secrets
Who has to know
The way I feel inside
Those thoughts I can't deny
These sleeping thoughts won't lie
And all I've tried to hide
It's eating me apart
Trace this life out'

ik stopte het boekje weer weg en nam men boterhammendoos. eigenlijk had ik niet veel honger,maar ik moet iets eten want het is al twee dagen geleden. ik nam een hap van het brood,en direct voelde ik een soort blokkeer ding in men maag. het deed pijn. ik stak de recht van het brood dan maar weg en keek wat naar de grond. eten doe ik vanavond thuis wel. dan kan ik tenminste rustig eten,zonder dat iedereen me kan zitten aankijken. op één of andere reden zit ik nu met het weeshuis in men hoofd. het waren geen gelukkige jaren,helemaal niet. maar waarom moet ik daar nu aan denken? wanneer gaat het eindelijk ophouden. ik wil gelukkig zijn,meer niet. kan ik zelf dat dan niet? ben ik dan gemaakt om te lijden? en in dat fucking weeshuis hebben ze me altijd wijsgemaakt dat men ouders zijn omgekomen in een auto ongeluk. ik geloofde ze! ik had zoveel verdriet om hen! en het ergste is...dat het een leugen was. men moeder was dood,dat wel,maar men vader heeft me laten zitten. en voor die vent heb ik dat zoveel jaar gehuild! hij is het niet waard,ook al ken ik hem helemaal niet. ik haat hem,hoe kon hij me dat aandoen. hij zal toch wel weten hoe het nu met me zou gaan? denkt hij eigenlijk nog aan me...?
ineens voelde ik een stomp tegen men schouder,waardoor ik half viel. maar ik kon me nog op tijd recht houden.
ik wou juist woedend beginnen roepen,maar ik snoerde men mond toen ik hem zag. het was tyson..oh gott..
'wel wel billy,wou je tegen me schreeuwen? stout kindje.'zei hij spottend. hij weet dat ik bang ben. ik wou dat ik hem het tegendeel kon bewijzen. hij kwam dichter bij me en ik zette een stap achteruit. hij ziet er zo eng uit.
'wel? ben je bang billy? haha!'zei hij weer spottend. ik zette nog stappen achteruit,maar ik botste tegen een muur op. ik zit ertegen,shit,ik kan nergens heen! hij kwam dichter en men hart begon sneller te slaan en ik ademde gehaast. ik ben zo bang,ik wil neit bang zijn! waarom ben ik toch zo laf! hij stond nu maar tien centimeter van me af en dat maakte me nog onrustiger. maar hij kan me toch niks doen,op school waardat iedereen kan zien,niet waar? hij kan niks doen,hij kan niks doen...maar ik zag hem vals grijnzen. ik keek hem aan,maar waarschijnlijk kon hij de angst uit men oog lezen. ineens kneep hij in men kont en likte over zijn lippen. men adem ging nog sneller en ik draaide men hoofd van hem weg. ik kan die ogen niet aankijken! ik voel me zo..zwak.
ineens kwam hij tegen me staan en aaide door men haar. shit,hij kan me toch iets doen! onbewust liep er een traan over men wang en probeerde ik weg te glippen,maar hij hield me vast aan men schouder. hij drukte er pijnlijk hard in. ik schreeuwde het nog juist niet uit. wat moet ik doen! 'je bent lekker,weet je dat?'zei hij grijnzend. ik kon niks zeggen,men keel zat dichtgesnoerd. deze angst is teveel,dat kan ik niet aan. en ik weet niet eens wat ik moet doen. ik kan mezelf niet eens helpen! en dat in een school. ik hoop dat niemand het ziet. dan ga ik echt lopen ofzo. help me toch,iemand. ik voel me zo slecht,zwak en alles wat negatief is. ik haat je tyson. ik wou dat ik je dat in je gezicht kon zeggen! maar ik deed niks. ik liet hem door men haar aaien,terwijl ik men adem probeerde onder controle te houden. 'kom met me mee billy..'zei hij geil. bah,oh nee. dit kan niet waar zijn... hij pakte men linkerpols vast,maar ik stribbelde tegen. 'nee..'huilde ik bijna. 'kom aan billy..ik wil je. kom mee.'zei hij al wat ongeduldiger. ik wil niet,ik wil helemaal niet met hem mee. maar hij kneep harder in men pols,zodat het me pijn deed. 'nee..'piepte ik. maar hij was zwaarder gebouwd dan mij en hij trok me hardhandig mee naar de wc's. please,iemand moet het toch zien! iemand moet hem tegen houden en dat alles voorkomen! komaan,iemand! de school is zo vol,er moét gewoon iemand zijn die merkt wat er aan de hand is! help..nee.. ik wil niet..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.