Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*19
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*19
hij sleurde me de toiletten binnen en duwde een hokje open. hij smeet me erin en deed het op slot achter zich. hij wou me direct beginnen kussen maar ik sloeg wild met men armen rond me en kreste. hij legde snel een hand om men mond zodat niemand me zou horen. hij trok zijn t-shirt uit en bond dat zo rond men mond. ik kon onmogelijk nog hard genoeg schreeuwen zodat iemand het hoord. ik ben machteloos...
maar men handen waren nog vrij dus ik sloeg in zijn gezicht. ik stampte tegen zijn been en greep naar het deurslot. maar hij greep men pols beet en smeet me hard tegen de muur van tegels. ik was even versuft van de harde klap. maar ik had niet veel tijd om na te denken. hij greep men twee handen,deed zijn broek uit en bond die om men polsen. ik probeerde me los te wringen,maar hij had er een te stevige knoop ingelegd. hij hijgde even in men nek en draaide me dan ruw om,zodat men gezicht tegen de koude tegelmuur geperst was. tranen van onmacht liepen over men wangen. ik probeerde nog altijd tegen te wringen,maar het lukte me niet. ik zag hoe tyson aan men riem begon te prutsen. ik geraakte helemaal in paniek en probeerde steeds maar weer me om te draaien. hij duwde zijn gewicht tegen men rug en plette me zo tegen de muur. hij trok men broek naar beneden en men boxer ook. please laat dit niet gebeuren. het is nog maar twee dagen geleden en nog een keer kan ik het niet aan. het doen nog altijd veel pijn en nog meer pijn ga ik niet aankunnen. het is vreselijk. wat kan ik nog doen...
ik voelde een harde pijnscheut en wist dat het toch gebeurd. niemand komt me helpen. het is te laat.
ik voelde zijn lichaamswarmte,ik walgde ervan. het deed zo'n pijn,onbeschrijflijk. hij stootte elke keer diep,elke keer deed het onmenselijk veel pijn. ik voelde ook deze keer weer bloed langs men bil lopen. maar hij stopte niet,hij geilde ervan op. men zijn tong likte hij over men nek. ik kon wel kotsen. het is zo vies. ik kan het gewoon niet geloven. waarom moet dit nu weer gebeuren. ik wou dat ik kon schreeuwen,maar ik kan niets doen. ik moet wachten tot het over is en daarna pijn lijden. hetis me teveel,ik geef op. ik kan me niet verzetten,hoe hard ik ook probeer. uiteindelijk kwam hij dan toch klaar in me en ging eruit. het is zo walgelijk. het idee alleen al dat zijn 'goedje' in me zit. bah... hij deed de broek van men handen af en trok ze weer aan. ook zijn t-shirt nam hij van men mond weg en trok het weer aan. daarna ging hij weg,zo simpel was het voor hem. ik hoorde de deur van het hokje weer dichtklappen en nu was ik alleen. ik voel me niet goed..ik heb zo'n pijn..het werd wazig voor men ogen...ik wil niet bewusteloos worden of wat dan ook. ik moet ertegen vechten. waarom komt niemand me toch helpen,wat heb ik verkeerd gedaan om dit te verdienen... ik kan niet meer.. eventjes later hoorde ik een piepend geluidje van de deur. er kwam iemand naar het toilet. please laat hem me vinden. ik ben te zwak om te schreeuwen om hulp..please..vind me...wie je ook bent..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.