Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*25
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*25
ik ging op de wc zitten en pakte stukje papier dat in men broekzak zat. ik pakte de rechte kant,dus de scherpste. ik weet dat papier ook behoorlijk kan snijden,dus moet het maar met dit gaan. ik twijfel alleen nog steeds. er iets dat me tegenhoud,maar ik weet niet wat. voorzichtig zette ik de rechte kant tegen men linkerpols en ineens trok ik het snel weg,waardoor er een dun rood lijntje tevoorschijn kwam. het deed eigenlijk niet eens zoveel pijn. het was eigenlijk best wel..normaal. ik herhaalde het een paar keer en veegde men pols dan vluchtig af aan een stukje wc papier. ik spoelde het door en ging dan uit het hokje. men pols werd weer een beetje rood,maar dat maakt me nu even niet uit. er is toch niemand die het zou opvallen. ik ging naar de spiegel en keek erin. ik zag één hoopje ellende. waarom ben ik toch zo zoals ik ben? waarom kan ik niet gewoon normaal zijn zoals iedereen? ik waste men handen. ik hoorde iemand binnenkomen. snel en angstig keek ik om men schouder en zag dat het niet tyson was. gelukkig maar...het was iemand met een groot t-shirt en grote broek. hij had dreads. ik ken hem,hij zit in men klas. dat is de ene die ik nog niet echt kende,alleen heet hij tom,dat weet ik wel. hij keek me even vreemd aan. ik keek dan maar terug naar men handen en draaide de kraan dicht. ik droogde men handen af en wou de wc uitlopen. alleen voelde ik ineens een hand om men niet gesneden pols. ik verschoot en gilde. hij liet me los. ik keek hem angstig aan. wtf is die van plan? 'wat is er!'riep ik woedend. ik zal niet laten zien dat ik bang ben.
'uhm..gaat het al wat beter..?'vroeg hij zachtjes. ik keek hem niet begrijpend aan. 'wat bedoel je?'vroeg ik trillend? oh gott,hij is toch niet die 'redder' van gisteren!? laat het hem niet zijn,please! niet die gast uit men klas!!...
'uhm..ik bedoel..van gisteren..is het al wat..beter?'vroeg hij voorzichtig. oh gott..het is hem toch...
'wat bedoel je! er is niks gebeurd gisteren! riep ik woedend. daarna rende ik snel de wc's uit. nee,nee,nee! verdomme,waarom moet hij dat nu juist zijn! nu gaat heel de klas het zeker weten. ik ga eraan. ik wil niet dat iemand weet wat er gebeurd is. ik wil niet bekend staan als een speelgoedje of wat dan ook. ik ben ook een mens! ik heb ook gevoelens! waarom let niemand daar eens op! ik kan dit niet langer meer aan. het is genoeg geweest. ik ga weg uit deze school! ook al ben ik er pas van dit jaar. dit was men 'nieuwe' school. en nu is het weeral misgelopen. ik ga wel naar een andere. een school waardat niemand me kent. daar kan ik nog eens opnieuw beginnen. dan kan ik mezelf weer als iemand anders voordoen. iemand zonder make up,iemand die niet verkracht is geweest,iemand die oudersheeft en iemand die gelukkig is. ik zal vanaf dan thomas heten ofzo. of nee... ik weet iets beter. ik..ik ga dit leven gewoon verlaten.. dan ben ik van alles vanaf...
nee, Bill, NEE! :'(
o god, ik moet maar eens gaan slapen geloof ik..
ik ga morgen wel verder lezen!