Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 75
Two girls come by the Cullens
75
'nou... row is weg en zelfs edward weet het niet.. want kom op edward kan gedchte lezen...maar alice weet het ook niet terwijl ze makkelijk in de toekomst kan kijken en dat vind ik dus stom... amar ooh wacht dat kan ik ook... maar ik kan jou ook pijn doen... of mijn oog kleur veranderen.. of gevoelens voelen ofzorgen dat je pijn hebt als je me aanraakt.. en straks kies ik de verkeerde en doe ik jou of emmett of iemand anders pijn en dat wil ik niet en weet je ik haat mijn gave! maar het komt erop neer dat row weg is'ik haalde diep adem.. 'was dat het?'vroeg ons lieve hondje, jake dus. 'bek dicht jah schoothondje! weetje ik kan je nu dus in elkaar laten zakken van pijn...maar het akn dan ook zijn dat ik je gedachte lees... wat ik dus niet wil lezen... brr ik hoef niet te weten waar je aan denkt... en zeker niet als je denkt aan dat ene wat jullie nu vast en zeker hebben gedaan want anders kan elisabeth niet zwanger zijn. en dat hoef ik dus niet te weten.. maar je kan dan ook aan je dinges denken en dat hoef ik dus ECHT niet te weten... IEL!'ratelde ik.'klaar?' 'NEE want ik kan dus in plaats van jou in elkaar te laten zakken ook elisabeth pijn doen omdat ik de verkeerde kies en dan is het die dat wie me aanraakt pijn heeft en dat vind ik zielig voor elisabeth want zij is aardig en jij dus niet want jij bent een schoothondje... en zekert geen wolf... maar daar komt het dus niet op neer want het komt er op neer dat row dus weg is en jij je kop dicht moet houden!'gilde ik.
Toen het vliegtuig landde, gelukkig stortte het niet neer, rnede ik in een keer naar het station.
baby, don't worry you're my only
Even if the sky is fallen down
ja, dat mocht ik willen.
Did I say that I need you?
Did I say that I want you?
Ja.Dat heb ik gezegd, dacht ik, terwijl ik in een trein sprong, zonder kaartje. Ik ging gezellig in de 2de klas zitten, helemaal achteraan, en staarde uit het raampje.
Somebody help me sing
Did anybody hear me?
Nee, niemand hoorde me.
"Silver children," She roared
"I'm not the son of God"
Nee, ik was ook geen dochter van God, anders had Hij me niet met zo'n EIKEl van een hond opgescheept.
het landschap flitste voorbij. Ik bleef de hele reis zitten. Pas in Praag, Zwitserland stapte ik uit, en nam wee reen vliegtuig, illegaal, handig, want.. Want ik ging in het bagage ruim iztten.
Ik sloeg mijn armen om HOpe heen. 'Rustig maar, ze komt wel terug. Moet ik even kijken waar ze is?' Ze knikte. Ik concentreerde me en sloot mijn ogen. Mijn ogen vlogen open en ik keek door de ogen van Row. Ik sloot mijn ogen weer en opende ze opnieuw. 'Ze... ze zit in het vliegtuig,' zei ik met trillende stem.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.