Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*29

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

26 april 2010 - 0:41

597

0

254



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*29

TOM POV.

nadat bill is weggegaan ging ik even naar de wc en waste daarna men handen. hij gedraagde zich echt raar. maar dat kan ik wel begrijpen. ik denk trouwens niet dat hij wou dat ik het weet. maar hetis nu eenmaal zo,dat moet hij accepteren. ik heb hem toch geholpen? ik pest hem toch niet? waarom laat hij het dan niet toe dat ik me zorgen over hem maak. ok,hij kent me helemaal niet,want het enige wat ik ooit tegen hem zei was men naam. hij antwoorde me toen niet eens. maar dat heeft er niet voor gezorgd dat ik minder van hem hou. ja,je hoort het goed. ik ben al vanaf het begin van het schooljaar verliefd op hem. ik heb het alleen nog niet durven zeggen en ik denk ook dat ik dat nu niet meer zal doen. dat gedoe van gisteren is niet goed. waarschijnlijk heeft hij er een trauma van overgehouden ofzo. in ieder geval zal ik het hem nooit opbiechten,dat zal hem alleen maar pijn doen. en dat is het laatste wat ik wil. volgens mij moet ik hem gewoon laten doen,hem zijn eigen weg laten gaan. hij wil me niet in zijn buurt,hij spreekt niet tegen me. dat is voor mij duidelijk genoeg. ik zal hem vanaf nu met rust laten. maar ik maak me wel zorgen om hem,dat mag toch? hij zal het nu wel moeilijk hebben en ik vind dat hij wel steun heeft verdiend. zo'n schattige jongen verdiend zoiets niet. maar hoe kan ik hem helpen? hij schaamt zich omdat ik hem gisteren gevonden heb. misschien moet ik na school toch maar eens langs zijn thuis gaan en zien hoe het hem gaat. gewoon als klasgenoot dan,niet als verliefde. ik wil hem niet bang maken. oh,ik zie nikkie naar me lopen. het is speeltijd nu btw. 'hey nikkie..'zei ik. 'hey tommy! wat is er,je kijkt zo droevig?'zei ze. 'ja..ik moet aan bill denken. ik heb je gisteren toch gebeld dat ik hem gevonden had in de wc's hé?'vroeg ik. 'ja..dat moet vreselijk geweest zijn..'zei ze. 'heeft bill iets daarvan gezeg tegen je?'vroeg ik. 'nee..hij heeft me alleen gezegd wat er gebeurd is..hij zei niet dat jij hem gevonden had.'zei ze. 'tja..misschien maar beter ook..maar uhm..zou ik vanavond eens met je mee mogen gaan? ik wil weten hoe het hem gaat..gewoon als klasgenoot dan hé..'zei ik. 'uhm..ok..maar ik weet niet hoe hij daarop gaat reageren..hij zit nogal in de knoop met zichzelf..'zei ze. ik knikte begrijpelijk. 'ik zal rustig zijn hoor..'zei ik. 'ok..maar zeg vooral niet dat je op hem verliefd bent!'zei ze. 'tuurlijk niet,zo dom ben ik niet. weet hij eigenlijk dat wij ook vrienden zijn?'vroeg ik. 'nee..ik heb het nog niet verteld. maar misschien is het daar nu toch tijd voor. dan kunnen jullie langzaam aan misschien vrienden worden. laat hem merken dat hij je kan vertrouwen en dan..wie weet lukt het dan eindelijk en kan je het vertellen aan hem.'zei ze. ik knikte. 'dat is een goed idee..maar,nu eerst nog de saaie schooldag verder. trouwens,ik zie hem toch nog in de klas. misschien kan ik hem dan een beetje aanspreken ofzo.' zei ik. 'ja,dat is goed. tot straks dan tommy.'zei ze. 'dag nikkie.'zei ik. dan ging de bel en gingen we ieders naar onze eigen klas. het eerste wat me daar opviel,was dat er geen schoonheid in de klas zat. er waren geen twee wondermooie ogen aanwezig. waar is hij? zal hij ziek zijn en naar huis gegaan zijn? of te laat? of ik weet niet wat? waar zou bill nu zijn. ik mis hem...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.