Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*30

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

26 april 2010 - 0:42

569

1

293



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*30

Dat was het^^ XxXxXxx

na de saaie uren ging de laatste bel eindelijk. ik liep als eerste de klas uit en ging voor de klas van nikkie staan. na geen vijf seconden later kwam ze eraan. 'hey tommie!'zei ze. 'hey nikkie,gaan we door?'vroeg ik. 'ja hoor,jij wilt precies wel heel snel naar bill hé?'zei ze lachend. ik knikte en bloosde. shit,ik bloos dus echt niet niet graag! maarja,probeer dat maar eens te controleren. we gingen naar de fietserekken en pakten onze fiets eruit. meestal moet ik de andere richting uitfietsen,maar vandaag ga ik eens een keertje met haar mee. naar bil. ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig. wat als hij me niet wil zien of binnenlaten? ik kan het hem niet echt kwalijk nemen,ik zou het begrijpen. maar toch,ik hoop dat hij me wel mag,al was het maar een heel klein beetje. ik en nikkie gingen door en een kwartiertje later kwamen we aan. we zetten onze fietsen tegen de muur en nikkie belde aan. ik stond een beetje schuin achter haar. misschien is het geruststellender voor bill als hij eerst nikkie ziet. dan zal hij weten dat ik ok ben. 'raar,normaal doet hij altijd direct open.'zei ze. ze belde nog eens aan,maar ook deze keer was er geen reactie. 'is hij wel thuis?'vroeg ik. 'ja,normaal wel. meestal komt hij na schooltijd naar mij.'zei ze. 'bel nog eens,misschien hoorde hij het niet.'zei ik. dat deed ze. we wachtten nog vijf minuten,maar de deur ging niet open.
'dit klopt niet..'zei ze fluisterend. ik weet niet of het de bedoeling was dat ik het hoorde,maar ik hoorde onzekerheid in haar stem. zo ken ik ze niet. ze is altijd zeker van wat ze zegt. ze is altijd rebels en luidruchtig en nu is ze onzeker. inderdaad,dit klopt niet. misschien weet ze wel meer over bill dan dat ik weet. 'ik probeer eens langs zijn raam naar binnen te gaan,misschien heeft hij wel een koptelefoon op ofzo.'zei ze. ik knikte en bleef wachten aan de voordeur. ik hoorde wat gerommel en geluid en dan ging de voordeur open. 'hij is niet thuis.'zei ze. ze klonk..bang? 'wat is er nikkie?'vroeg ik. 'niks..alleen..ik weet niet of ik dit goed moet vinden..'zei ze. 'wat bedoel je? wat zou er anders kunnen zijn?'vroeg ik. 'ik weet niet..misschien is hij gewoon naar de winkel.'zei ze. maar ik hoorde dat ze zichzelf niet eens geloofde. 'misschien heeft hij een ongelukje gehad en is gevallen na de douche of bad?'vroeg ik.' ja! dat kan ik eens nazien,thanks!' zei ze. we gingen binnen,ik bleef in de woonkamer staan,terwijl zij naar boven ging. ik ben er zeker van dat bill geen tweede keer wil dat ik hem naakt vind,dus daarom bleef ik hier. eventjes later kwam nikkie terug en zei dat hij ook niet boven was. ik zuchtte en ging naar de keuken. bill zal het vast wel niet erg vinden als ik wat cola drink. ik zocht in de kasten en vond uiteindelijk een glas en schonk mezelf cola in. nikkie was in de woonkamer aan het proberen om bill te bellen. ineens verschoot ik van een hard geluid en proestte de cola uit. shit! wat was dat? nikkie kwam de keuken ingelopen en ging op het geluid af. ze vond de lawaaiveroorzaker op de keukentafel. bill's gsm! 'waarom heeft hij hem niet bij??'vroeg nikkie zichzelf hardop af. ik haalde men schouders op. is dat dan een slecht teken dat zijn gsm hier nog ligt...?


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 26 april 2010 - 23:20:
MEER

damn het wordt spannend x'D