Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*32

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

26 april 2010 - 23:57

537

0

230



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*32

Men vingers bibberden toen men ogen over de letter gleden. hoe kon ik zo blind zijn! hoe kon ik het nu niet zien dat hij zichzelf iets zou kunnen aandoen! ik had het moeten weten,godverdomme! nu is hij dood! het is allemaal mijn schuld! ik had bij hem moeten blijven toen dat op de wc's is gebeurd. want dat is de reden toch,niet? of zoe het een dieper liggende reden hebben? iets waar hij al langer mee rondloopt? hoe kon ik toch zo blind zijn. ik heb hem dikwijls í¹renlang aangekeken in de klas,dan moet me toch iets zijn opgevallen aan hem! maar nee,ik zag alleen hoe perfect hij was. en hij was het niet,want anders zou hij geen zelfmoord doen. wat heb ik over het hoofd gezien? of heeft hij het gewoon goed kunnen verstoppen? is het mijn schuld? of is het niet men schuld? en oh gott! daarom was hij niet op school in de namiddag! hij is gewoon kei verdrietig naar huis gegaan en heeft zelfmoord gepleegd! allemaal door dat één of andere vuile freak hem in de wc's verkrachtte! wat bezielt sommige mensen toch! hoe kun je zo'n perfectie zoiets aandoen! dat is goed om een eeuwig trauma eraan over te houden! maar eigenlijk..er klopt iets niet.. waarom zei nikkie niks tegen me? als er iets men bill zou zijn,dan zou hij dat toch tegen haar zeggen? en zij zou het tegen mij zeggen,of niet? is er iets dat ik niet weet? is er dan toch echt een dieper liggende reden voor zijn zelfmoord? trouwens,...waar is zijn 'lijk' om het zo maar grof te zeggen!? wí í r heeft hij zelfmoord gedaan? als hij de brief in zijn eigen huis schrijft,is het dan niet logisch dat hij ook in zijn eigen huis zelfmoord pleegt? ik denk niet dat het logisch is als hij eerst nog naar een bepaalde plek zou gaan om het dan pas te doen. wees nu eerder,jijzelf zou het toch ook doen daar waardat je je afscheidsbrief hebt geschreven,niet dan? maar we hadden een tijdje geleden toch gezocht naar hem en hij was hier niet. waar zou hij dan zijn?
'uhum..tom?'zei nikkie. 'ow sorry,ik was in gedachten verzonken..wat is er?'vroeg ik. 'is hij..is hij echt..dood?'vroeg ze met een bibberende lip. o,nee,ze mag niet gaan huilen,dat is zo erg! en ik moet me dan sterk houden,terwijl ik het zelf nu ook moeilijk heb. 'nikkie..ik..ik weet het niet.'zei ik. 'oh tommi,dat mag gewoon niet waar zijn! bill mag niet dood zijn!' ze begon te huilen,en niet zachtjes. ik sloot haar in men armen en wiegde ze een beetje. terwijl ik dat deed,beet ik op men lip om men tranen in te houden. dit is zo lastig... bill toch. waarom moest je dat nu doen? was het echt de enige uitweg voor je? zag je geen andere oplosing? je kon toch met nikki praten,of misschien zelf met mij. maar waarom in godsnaam lijkt zelfmoord je de enige uitweg!? dan moet je toch al heel waanhopig zijn denk ik. waarom was je dan waanhopig? over je verkrachting? dat kon je toch in stilte verwerken en met nikkie erover praten. misschien profesionele hulp vragen of weet ik veel wat. maar toch niet jezelf doden! oh gott...wat nu?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.