Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*33

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

26 april 2010 - 23:57

681

0

315



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*33

ik vouwde de brief op en stak hem in men broekzak. ik liet nikkie eindelijk los en ze veegde haar tranen weg.
'ik ben zo stom geweest! ik had het moeten voorzien! ik ben zo dom,dom,dom!'riep nikkie woest. ze sloeg haarzelf met de platte hand tegen haar kaak. meerdere malen. ik pakte snel haar pols vast zodat ze zou stoppen. ze keek me verslagen aan. 'het is goed nikkie..doe nu maar kalm..je hebt geen schuld..je kon het niet voorzien..'zei ik rustig. ik weet dat als er iemand huilt en verward is,dat je vooral zelf rustig moet blijven. dat doet goed voor die ene die verward is. weet ik al uit eigen ervaring. als ik nu zelf mee zou huilen en mezelf slagen,dan word de andere ook altijd nog verwarder en verdrietiger. dus daarom probeer ik nog even men tranen in te houden. nog even lukt me wel,hoop ik. 'ben je kalm nu? jezelf niet meer slagen,dat brengt bill nu ook niet meer terug..'zei ik. ze knikte verdrietig. 'ik had hem anders zograag nog veel langer als vriend willen hebben. maar het vreette hem op dusja..'zei ze. ik keek haar verward aan. 'oeps! sorry..maar ik had bill beloofd om het voor mezelf te houden.. maar nu hij dood is maakt dat niet meer uit hé? .. wel uhm..toen op die wc's,dat was niet de eerste keer dat hij verkracht werd.. twee dagen daarvoor werd hij de eerste keer verkracht (vier keer achter elkaar) en dat van de wc's is door dezelfde gedaan.. en die iemand..die uhm..zit in zijn en jou klas..'zei ze twijfelend. 'what!!? dat meen je niet?! en wie is die motherf*cker!? ik maak hem af!!'riep ik woest. 'uhm..zie alsjeblieft niet dat je in de gevangenis geraakt..maar zijn naam is dus uhm..tyson broock..je zal hem wel kennen..'zei ze. 'ettertje?! nee,niet die!? hij peste bill altijd om zijn uiterlijk. maar ik wist niet dat het ooit verder zou gaan dan dat gepest..'zei ik. 'ja..tyson heeft hem niet alleen maar gepest hoor.. hij heeft bill ook een paar keer serieus pijn gedaan. hij heeft ooit bill's hand gebroken,twee maanden geleden. en een paar keer een blauw oog geslagen enz..'zei ze. 'wat?! man,die gaat eraan! hij heeft dus ervoor gezorgd dat bill zichzelf dat aandeed!?'riep ik. 'kalm tom..je kan er nu toch niks meer aan doen..'zei ze droevig. 'oh jawel nikkie,dat kan ik wel! ik zal hem het leven zuur maken! hij zal ervoor boeten! mijn bill..ocharme..ik had het moeten weten,ik had er voor hem moeten zijn toen hij gepest werd enz! verdomme..'zei ik. 'ach tommi..we hadden het allebei moeten voorzien,maar we hébben niets gezien dus..hij zal het dan wel goed kunnen verstopt hebben..'zei ze. 'dat is het nu juist! de meeste mensen die zelfmoord doen,lijken gelukkig! de meesten verstoppen zich zo goed dat niemand het aan hen merkt...maar juist die mensen hebben dus de meeste hulp en steun nodig..'zei ik. 'echt?' vroeg ze. 'ja,wist je dat niet? dat is al bewezen uit een blablabla onderzoek dinges. de meeste zelfmoordplegers hun vrienden of famillie merkte niks vreemds aan hen. ze dachten dat alles normaal en goed was. niet dus..sommige kunnen het echt goed verstoppen,uit angst om uitgelachen te worden of om zielig te worden gevonden.'zei ik. 'dat wist ik niet..ik dacht dat zelfmoordplegers de mensen waren die altijd huilden,ook bij anderen hun bijzijn enz.'zei ze. 'nee..helemaal niet waar..mensen met zelfmoordgedachten zonderen zich helemaal af van anderen. niet letterlijk,maar in hun hoofd bedoel ik. dan staan ze bevoorbeeld nog bij hun vrienden en lachen mee,maar innerlijk wouden ze dat ze konden weglopen en alleen konden zijn. het klinkt misschien raar,maar zo is het. ik kan het weten,want ik heb ooit een vriend gehad die ook een tijd met zelfmoordgedachten rondliep. en ik merkte het niet eens,alhoewel ik dan bijna dag en nacht bij hem was. al eens geluk heeft hij het me opgebiecht en hebben we eraan gewerkt. stel je voor dat hij me niks zei..dan zou hij er nu ook niet meer geweest zijn..'zei ik. 'oh..ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. ik mis bill,tom..'zei ze droevig. 'ik weet het nikie,ik weet het..ik ook..'zei ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.