Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*34

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

26 april 2010 - 23:58

609

0

249



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*34

'kom,je moet nu naar huis gaan. we kunnen toch niks meer doen nu..'zei ik. ze knikte droevig en stapte dan naar haar eigen huis. ik stapte terug op men fiets en ging ook weer naar huis. daar aangekomen,plofte ik in de zetel. deze keer kon een een traan niet meer onderdrukken. ik huil om bill,om een liefde die ik nooit gehad heb,om een perfecte persoon die zichzelf te goed verstopte. had ik hem maar kunnen helpen,dan leefde hij nu misschien nog. ik mis hem nu ook,ook al kende ik hem niet eens. hij zat enkel in men klas en we hebben nooit gepraat. ik ken niks over hem,behalve dan wat nikkie me vertelde enzo. ik had hem zo graag beter leren kennen...waarom moet het nu zo gaan? hoe moet het nu verder? het klinkt misschien overdreven,maar toch voel ik me heel verdrietig om hem. maar toch...toch voelt het niet helemaal alsof hij dood is. iets in me weigerd dat te geloven en spreekt me allerlei domme theorieen in. bill is niet dood denk ik..ok,dit klinkt echt gek. hij schreef een afscheidsbrief! hij is dood,ik moet het geloven! maar toch is er iets in me dat het tegendeel wilt bewijzen. een klein deeltje van men hart dat bill gestolen heeft,leeft nog. hij heeft nog altijd dat deeltje van men hart bij zich,hij leeft gewoon nog. maar moet ik die onzin wel geloven? is het niet stom dat ik zoiets probeer te verzinnen,gewoon om niet te hoeven huilen? oh damn! nu valt alles op zijn plaats! shit. ik heb ineens een gedachtenblits of hoe ze dat ook noemen! bill is niet dood!!! die afscheidsbrief had echt moeten zijn,maar het is niet tot zelfmoord gekomen. er is iets tussengekomen. daarom voelt het nog dat hij nog leeft. en en en...zijn lichaam! dat was ook nergens te zien! hoe dom ben ik om daar niet eerder op te komen! als hij zelfmoord zou gepleegd hebben,dan moesten we hem vinden. maar hij was er nergens,dus..er is iets gebeurd. misschien heeft hij zich bedacht? maar waarom zou hij dan de brief niet opfrommelen en weggooien? waarom zou hij dan niet naar huis gaan? er zit iets meer achter denk ik,maar wat? waar zou hij nu uithangen. ik hoop maar dathet hem goed gaat. maar ik ben al blij dat hij niet dood is... klinkt raar hé,dat ik daar zo zeker van ben? tja..laten we dat het gevoel van de liefde noemen. mijn liefde voor bill dat me de waarheid zegt. maar hoe moet ik hem nu vinden? zou hij eigenlijk wel echt 'vermist' zijn?of is hij gewoon voor een paar dagen bij famililie ofzo? misschien moet ik het even een paar dagen aanzien en als hij dan niet terug is.. dan pas zal ik naar de politie gaan. raar..waarom dacht men brein nu juist dat bill vermist is? zoiets gebeurd alleen in filmen. ik en men domme fantasieen dan ook! je zal wel zien:over een paar uur zie ik hem vrolijk over straat lopen en is er niets mis. ik maak me gewoon druk om niks. waarom maak ik me eigenlijk zorgen,het is zijn leven toch? ik ben toch niet zijn moeder? kon ik maar iets anders zijn van hem,zijn liefje ofzo..maarja..die kans is tot aan het vriespunt beland. ik zal hem gewoon uit men hoofd moeten zetten. trouwens,ik denk niet eens dat bill homo is! waarom zou hij dan ook dat zijn als hij brutaal verkracht woord door een jongen. waarschijnlijk is hij zelf verliefd op nikkie ofzo,of op iemand anders die hij goed kent. maar vooral niet op mij... de zoveelste traan viel op de grond.
waarom voel ik me toch zo rot...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.