Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*35
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)
Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*35
bill pov!!
langzaam aan word ik weer wakker. ik knipper een paar keer vermoeid men men ogen en kan dan zien dat er een beetje ligt in deze ruimte valt. ik krabbel overeind en leunde tegen een muur. ik draaide men hoofd en keek om me heen. ik zag een muur zonder behang. het was vuil en je zou al bijna kunnen denken dat de muur rot is. ik keek nog wat schuinder,en dan zag ik een gedaante. ik kreeg schrik,want ik wist niet wie het was! de gedaante hong met zijn armen aan een ketting vast die in de muur stak. zijn hoofd hong naar beneden en zijn benen waren geschaafd en bebloed. oh,gott! het is een mens! waar ben ik beland?! voorzichtig keek ik verder en kwam tot de ontdekking dat er nog iemand was. ook met handen gebonden aan een ketting. alleen was deze gedaante een vrouw. wie zijn deze mensen? ze zijn ongeveer rond de 50 jaar denk ik. wat is er met ze gebeurd? ze zien er niet uit! armen en benen geschaafd,plasje bloed naast hun. ik denk zelf dat ze bewusteloos zijn. het enige wat je hoort zijn hun regelmatige ademhalingen. het maakt me bang... ik wil weten waar ik ben. wie heeft me hierheen gebracht! waarom hebben ze me niet laten sterven op men bed! waarom moesten ze me meenemen! ik wil dit niet... waarom kan het nu nooit eens meevallen. langzaam stapte ik van de muur weg. ik ging naar de vrouw toe. die man vertrouw ik eigenlijk niet zo goed. want wat als het een val is? zachtjes duwde ik tegen de vrouw haar schouder. ze begon een beetje te bewegen,maar dat was het dan ook. haar hoofd bleef omlaag hangen. ik zuchtte. die kan me ook niet vertellen waar ik ben. inneens hoorde ik een hard geluid boven me en zag dat er een deur open ging. nu pas zag ik dat hier dus een trap naar bove ging. in de deuropening zag ik iemand. maar ik kon zijn gezicht niet zien,omdat er achter hem licht scheen. ik was het licht even niet gewend,door dat ik in dit donker gat zit. maar ik kon zijn stem horen,ja,die valse stem. ik haat valse stemmen. ze laten je al direct merken dat er iets niet goed zit. 'zo,je hebt al kennen is gemaakt met mijn ouders zie ik,haha.'zei hij. wtf? deze twee mensen zijn zijn ouders? waarom behandeld hij ze dan zo!? hoe kan je nu verdomme zoiets je ouders aandoen? en oh nee..wat gaat hij mij aandoen? ik wil niet zo behandeld worden. ik had weg moeten zijn,weg van deze wereld. en nu ben ik er nog steeds,door hém! ... nu ben ik toch wel bang. wat zou hij nu doen?...
kon het toch niet laten verder te lezen .
snel verder!! het is te spannend en ik ben ongeduldig!!