Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 76

Two girls come by the Cullens

29 april 2010 - 10:20

196

0

211



76

Ik knikte zacht. 'kan je zien waarheen?' vroeg ik. Elisabeth schudde haar hoofd.

But it was not your fault but mine
and it was your heart on the line

Ja, ik had het verkloot. Compleet. Verdorie.
Het vliegtuig landde, en ergens wasik me er vaag van bewust dat ik éé nva nde mannetjes die het ruim in kwam leegzoog, en verdween.
Ik ging met de trein verder. Ik reed naar Roemenië. Ik dwaalde wat rond door een dorpje, toen ik ineens iets achter me hoorde. Met een schok draaide ik me om.
'Hey, wat doe jij heir?'vroeg de vampier verbaasd.
'Gaat jou aan?' snauwde ik.
'Woho, rustig!' De grote grijns was niet van izjn gezicht af te halen.
'Ikben Garret. jij?'
'Row. En nu ga ik weer.' Ik begon steeds pissiger te worden.


'Maar wacht es... ik kan haar wel bellen,' zei ik met glinsterende ogen. Jake rolde met zijn ogen en ik liep naar hem toe. 'Mag ik misschien mijn telefoon terug?' vroeg ik vriendelijk. Hij zuchtte en gaf het ding aan mij. Ik liep terug naar Hope en toetste een nummer in. 'Met Row,' klonk het aan de andere kant, nogal pissig. 'ROW! Met Elisabeth, waar zit je in godsnaam?!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.