Hoofdcategorieën
Home » Cinema Bizarre » Imagination - two shot » 2.
Imagination - two shot
2.
"Strify, wat do-" Kiro werd afgekapt door Strify, die zijn lippen hard op Kiro's lippen drukte. Kiro hoefde er nog geen seconde over na te denken voor hij reageerde. Hij trok Strify bovenop zich en hij sloeg zijn armen om de half-brunette's nek. Strify trok het kussen tussen hen vandaan en hij woelde wild door Kiro's haren. De zoen was wild, ongetemd en vol lust. Hun lippen waren zo hard als het kon tegen elkaar gedrukt en af en toe klikten hun tanden tegen elkaar. Strify's hand zakte af naar beneden en, net als in Kiro's droom, sloot hij zijn hand om Kiro's nog harde lid met een souplesse die alleen Strify bezat.
Met een kreun trok Kiro zijn lippen van die van Strify af en hij gooide zijn hoofd achterin zijn nek. Strify grijnsde ondeugend, genietend van wat hij Kiro aandeed. Traag begon hij zijn hand te bewegen, smullend van Kiro's gezichtsuitdrukking. De blondine had zijn ogen dichtgeknepen, maar zijn mond was lichtelijk open gezakt.
"Ben je er klaar voor?" fluisterde Strify zwoel in Kiro's oor. Met een hijg opende Kiro zijn ogen en hij keek toe hoe Strify afzakte naar benden. Dat zag er zo erotisch uit dat hij bijna vergat dat het beste nog moest komen. Strify knipoogde nog even uitdagend naar hem en daarna zakte hij met zijn mond over Kiro's lid. Hunkerend naar meer legde Kiro zijn hoofd weer op het kussen.
"Ahh.." kreunde hij toen Strify omhoog kwam en daarna weer naar beneden zakte. Kiro besloot dat het nu al beter was dan in zijn verbeelding. Het was beter dan hij ooit had kunnen fantaseren, zich ooit had kunnen voorstellen. Strify's lippen waren zo zacht en zijn bewegingen zo welwillend dat het bijna voelde alsof hij Kiro aanraakte met de allerzachtse zijde.
Blijkbaar kende Kiro Strify goed, want in het echt deed hij hetzelfde als in zijn droom. Strify's lange vingers speelden met zijn ballen, terwijl hij met zijn mond langzaam omhoog en omlaag ging over Kiro's lid.
Wat Strify's lippen deden was een pure zonde en wat hij met zijn tong deed zou zelfs de duivel nog afstraffen, maar Kiro genoot. Zijn ademhaling versnelde met de seconde en elke kreun die zijn lippen verliet was een beetje luider dan die ervoor. Strify grinnikte erdoor en zijn lach schoot nog meer rillingen door Kiro's ruggengraat. Het was de laatste druppel. Hij was al opgewonden geweest van zijn fantasie, dus lang zou hij het niet sowieso kunnen houden, en toen Strify's mond de dingen deed waar hij van droomde.. was hij verloren.
Met een laatste gil spoot Kiro alles wat hij had achterin Strify's keel, die alles gulzig doorslikte. Hij veegde het laatste beetje van zijn kin en keek Kiro grijnzend aan. Strify kroop weer omhoog en hij kwam naast Kiro liggen. Hij ondersteunde zijn hoofd met zijn hand, waarbij hij op zijn elleboog leunde.
"En?" vroeg hij ondeugend.
"Je had gelijk, je bent beter in het echt," lachte Kiro.
Strify glimlachte voldaan. "Mooi. Maar vertel eens.. Waarom fantaseerde je eigenlijk over mij?"
"Nou, het is makkelijk om te fantaseren over iemand die je kent," legde Kiro blozend uit en hij draaide zich naar Strify. "En dan fantaseer ik graag over de sensuele, sexy, ondeugende, Strify." Elke woord bezegelde hij met een kus in Strify's nek. Daarna zakte hij af naar beneden en hij begon aan Strify's broek te frusten. Strify ging op zijn rug liggen, met zijn hoofd in het kussen. Niet veel later voelde hij Kiro's warme mond om zijn lid sluiten en hij moest moeite doen om zijn kreun binnen te houden.
Dit ging een lange dag worden, dacht Strify bij zichzelf. Een hele lange, voegde hij eraan toe toen Kiro weer omhoog kwam met zijn mond en met zijn tong een lijn over Strify's lid trok.
GVD dit is echt SEXIIIII ik ben half dood aan het gaan XD dus snel verder xoxo linsoo<333