Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » School
Once upon a dream
School
Inge pov
Het was weer een normale schooldag zoals altijd. Inge zat in haar lokaal en keek steeds op de klok die boven de deur hing, nog even en dan had ze pauze! In de pauze had ze afgesproken met Kaylie, ze gingen bespreken wat ze gingen doen in de zomervakantie. Helaas moet ik onze plannen afzeggen dacht inge verdrietig. Ze hadden zulke leuke plannen gemaakt, waarom moesten haar ouders nou juist deze zomer gaan verbouwen. INGE BOUMA letten wij ook even op schreeuwde de leraar. Inge schrok uit haar gedachten en wou net iets zeggen, maar toen ging de bel. Ze pakte snel haar spullen in en liep de klas uit. De leraar riep saved by the bell dame! Toen Inge bij de afgesproken plek aankwam, was Kaylie er al. Hee zei Kaylie. Haai zei Inge. En ze liepen naar hun vaste plek in de kantine en gingen zitten. Ik heb zo'n zin in de vakantie zei Kaylie opgewonden. Ehm.. ja even daarover zei Inge voorzichtig. Ja, wat is er? zei Kaylie. Inge ademde diep in deed haar ogen dicht en zei heel snel: Ik moet onze plannen afzeggen. W..Wat? waarom? zei Kaylie verbaasd. Mijn ouders gaan deze zomer het huis verbouwen en ik moet meehelpen. zei Inge zuchtend. Neee zei Kaylie kreunend. Inge hoe kun je me dit nou aandoen, nu moet ik met mijn ouders mee op vakantie.. Sorry zei Inge ik kan er niks aan doen ik moet meehelpen anders ben ik mijn ipod de hele zomer kwijt en ik kan niet zonder muziek! Nouja niks aan te doen zei Kaylie zuchtend. Tringggggggggggg!!! Neee de bel zuchte Inge en kaylie tegelijk. Nou veel succes met je lessen zei Inge lachend want ze wist dat Kaylie nu 4 uur les had van haar minst favoriete lerares les had. Ja bedankt zei Kaylie chagerijnig.
Kaylie pov
Fijn dacht Kaylie en geen vakantie met Inge en nu 4 uur les van dat stomme mens. Ze liep het lokaal binnen en ging zitten. 5 minuten later kwam ze er aan. Vandaag gaan we hoofdstuk 5 behandelen pak allemaal maar pen en papier en bladzijde 210 voor je. Toen ze dat gezegt had schoten er gelijk 10 vingers de lucht in. Ow nee daar gaan we dacht Kaylie. Wat is dit zei mevrouw Buikema zijn jullie allemaal je boek vergeten?! 10 monden zeiden tegelijk ja. Jullie weten wat dit betekent zei mevrouw Buikema boos. Ruim je boek maar op, iedereen mag de komende 4 uur opschrijven; wat het nut is van je boek meenemen van 500 woorden, aan het einde van de les wil ik deze opstellen op mijn bureau zien en jullie worden erop beoordeeld en ik wil geen geluidje horen! Dit worden de langste 4 uur van mijn leven dacht Kaylie somber. Toen eindelijk de 4de bel ging ruimde ze snel haar spullen op en gooide ze de blaadjes op de tafel van de lerares en rende de klas uit. Toen ze in de bus naar huis zat dacht ze na over wat Inge gezegt had. Ze vond het echt heel jammer dat het niet doorging deze zomer. Ze haatte het om met haar ouders op vakantie gaan, alleen maar saai voor de caravan zitten niks doen. Toen ze thuis was riep ze hoii en ging daarna naar boven. Toen ze boven was ging haar telefoon en ze zag dat het Inge was. Hoi zei Kaylie vrolijk KAYLIE riep Inge door de telefoon WE GAAN NAAR AMERIKA!!
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.