Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De vakantie

Once upon a dream

7 mei 2010 - 22:04

593

3

237



De vakantie

Kaylie pov

Kaylie liet zich achterover op haar bed vallen. HALLLOOO gilde Inge in de telefoon. Ja ja ik ben er nog, maar wat zei je? Heb ik je wel goed verstaan vroeg Kaylie verbaasd. Als je verstond dat we naar amerika gaan dan ja!! zei Inge nu iets rustiger. We....gaan...naar..amerika.. zei Kaylie voorzichtig.
Jahaaaa wil je nog weten hoe ik het gefikst heb of niet. riep Inge. JAAA riep Kaylie die het nu pas door kreeg wat eraan de hand was. Oke riep Inge luister; Toen ik binnen kwam zaten mijn ouders aan de tafel en ik dacht omg wat heb ik nu weer gedaan zei inge. Mijn ouders vroegen of ik aan de tafel kwam zitten dus dat deed ik. Toen ik zat zei mijn moeder; Inge we weten dat je andere dingen wou doen deze zomer daarom ga je met Kaylie naar amerika toe! Daarna heb ik gelijk jou gebeld! eindigde inge haar verhaal. Oke en is het ook geregeld met mijn ouders? vroeg Kaylie. Jaa riep Inge door de telefoon alles is geregeld. ALLES! Omg Inge WE GAAN NAAR AMERIKA! riep Kaylie. Héhé er wordt iemand wakker lachte Inge. Morgen neem ik alles mee zodat je kan zien hoe alles eruit ziet en wanneer we op het vliegveld moeten zijn enz. zei Inge enthousiast. Wauw amerika.. zuchte Kaylie. Hee droom jij nog maar lekker verder ik ga naar voetbaltraining zei Inge tot morgen! He.. wat okee tot morgen zei Kaylie dromerig. Amerika stel je voor zij en Inge. Kaylie eten! riep haar vader onderaan de trap. Ja ik kom riep Kaylie terug. Toen ze aan de tafel zat zei ze; waarom hebben jullie er niks over gezegt? Waarover vroeg haar moeder. Nou over dat ik naar AMERIKA ga met Inge! O dat zei haar vader geamuseerd het leek ons niet zo belangrijk. Niet belangrijk!! riep Kaylie Het is amerika pap hallo! Inge haar ouders dachten dat et leuker was om het van Inge te horen zei haar moeder. Ja..ja dat is zo. zei Kaylie en ze dacht aan amerika.

Inge pov

Ik kan niet geloven dat ik over 2 week in amerika zit. dacht Inge terwijl ze haar voetbaltas aan het inpakken was. Wat heb ik toch toffe ouders! Inge pakte haar tas en liep naar haar fiets. Onderweg dacht ze de hele tijd aan amerika en hoe ze het daar zouden hebben. Kaylie gaat uit haar dak dacht ze als ze hoort dat we er 3 weken blijven! Toen ze weer thuis was en in bed lag dacht ze nog even.. en dan.. amerika!

Kaylie pov

De volgende dag kon Kaylie haar gedachten maar niet bij de les houden. Nog even en dan is het pauze dacht ze. Dan hoor ik alles over amerika! Nog 5 minuten dacht ze nog maar 5. Kaylie, wat is het antwoord op deze vraag? zei de lerares. Huh welke vraag dacht Kaylie. Hoe red ik me hier nou weer uit dacht ze. Als ik nu geen antwoord van je krijg mag je de pauze hier blijven zei mevrouw Buikema. Nee riep Kaylie dat kan niet. Ik moet pauze hebben! Nou wat is het antwoord? Op het moment dat Kaylie wou zeggen dat ze het niet wist ging de bel, ze pakte haar spullen en rende de klas uit.

Inge pov

íeah Kaylie staat eral dan kunnen we gelijk beginnen dacht Inge blij. Kom riep ze tegen Kaylie, ik vertel je alles! Oke, we zitten over 2 week in amerika! Dat meen je niet zei Kaylie zosnel al? Ja zei Inge blij. Alleen er is 1 probleem zei Inge treurig...


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 6 mei 2010 - 12:53:
En wat dan met de super leuke knappe tweelingzus van Inge? Hahah


saphira
saphira zei op 6 mei 2010 - 12:31:
Jaa! Wat is het probleem?
Leuk


Cullengirl
Cullengirl zei op 6 mei 2010 - 11:22:
please snel verder!! ik wil weten wat het probleem is...