Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » Hoofdstuk 2. De school.

Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]

7 mei 2010 - 15:44

376

1

243



Hoofdstuk 2. De school.

H2 ;'D

Hoofdstuk 2.
Het vliegtuig landde, ik stapte uit en snoof de frisse lucht op. Met me koffer liep ik naar buiten. Ik keek op de borden waar ik moest zijn. Osaka high school, zag ik op een van de borden staan. Daar moest ik zijn, ik volgde de borden en kwam even later uit voor een grote poort. Ik liep naar binnen, ik keek me ogen uit het was zo’n andere school. Jongens liepen overal, eigelijk was dit wel een soort van hemel voor me maar dat mocht ik natuurlijk niet laten merken, anders zouden ze denken dat ik gay ben. Ik liep langs de lokalen, 2B. Waar is 2B. Ik schrok toen ik opeens een hand op mijn schouder voelde. “Jij bent zeker Ashiya mizuki?”¯ Vroeg de man vriendelijk. “eh.. eh.. ja”¯ stotterde ik. De man wees vriendelijk naar de deur achterin de gang met 2B, samen liepen we door de gang. “Ik ben trouwens je leraar”¯ en hij deed de deur open en liep naar binnen. Gelach en geschreeuw hoorde ik door het lokaal, ik stapte langzaam naar binnen. Het werd muisstil. Ik stelde mezelf voor en liep met een rode tomaten kop naar achteren, en ging ergens zitten. Iemand kwam naar binnen gerend. “Sorry meneer, ik.. eh. was me boeken kwijt”¯ stamelde de jongen. De leraar wees dat hij mocht gaan zitten. Hij liep naar achteren, liep hij nou naar mij, keek hij naar mij. Hij bleef stilstaan voor mij. het was muisstil. “Dat is mijn stoel”¯ zei hij koel en zonder emotie. Hij pakte me tas en gooide die naar achteren. Ik stond op en pakte me tas. Ik hoorde gelach en ging achter de jongen zitten die mijn tas weggooide. Tot nu toe ging het niet erg goed. We begonnen met de les, maar ik kon mijn gedachten er niet bijhouden. Ik keek naar de jongen voor me, beetje halflang lang haar, en een piercing in zijn oor. Het zag er best leuk uit. Opeens draaide hij zich om. “Wat kijk je”¯ zei hij boos. Ik kon geen woord uitbrengen, me lichaam werd van steen. Hij draaide zich terug en we gingen verder met de les. die les heb ik geen woord meer gezegd.


reactiees Ik beloof dat hij erg leuk word ^^
xoxo”¯


Reacties:


xElements
xElements zei op 7 mei 2010 - 16:54:
Hij is nu al wel leuk hoor