Hoofdcategorieėn
Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » Hoofdstuk 3. dorm 2.
Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]
Hoofdstuk 3. dorm 2.
hoofdstuk 3.
De lessen waren voorbij, en iedereen zat in de kantine. Tot nu toe had ik nog geen vrienden gemaakt, dus ik zat alleen. Een jongen kwam naar mij toelopen, hij zag er best goed uit. “Hoi, wil je bij ons zitten, je zit alleen weetje”¯ Ik had verwacht dat hij me uitging lachen maar dat was dus niet zo. Zonder wat te zeggen stond ik op en liep met hem mee naar een tafel met een grote groep jongens. “Ashiya mizuki, dit zijn de jongens van dorm 2”¯ en hij stelde ze allemaal voor. Ik moet toegeven de knapste jongens zaten in deze groep. Hij begon uit te leggen dat nieuwelingen altijd mogen kiezen in welke groep ze komen dorm 1, dorm 2 of dorm 3. Ik zei niks en keek alleen maar rond, ik keek naar een groep. Zij hadden allemaal capes en droegen een jongen door de kantine alsof hij een koning was. wat een eigendunk type. Ik keek naar de andere groep ik zag hun in vechthouding staan en deden karate moves ofzo. Volgens mij deed iemand het fout , want een jongen werd gelijk afgevuurd en naar de andere kant van de kantine gevlogen. Volgens mij leek dorm 2 toch dan wel het normaalst. “ Eh.. ik kies dan dorm 2”¯ Ze begonnen opeens te juichen, en stelde zich allemaal voor. Alleen een jongen bleef zitten, de jongen die mijn tas door het lokaal gooide. Ja hem ken ik nog wel. Hij zat daar aan het einde van zijn tafel te eten en was niet zo blij als de anderen aan zijn gezicht te zien. Iemand tikte op mijn schouder. “Hoi, nja je hoort dus nu bij dorm 2, ik ben minami nanba. De leider zegmaar van dit zooitje”¯ hij strekte zijn hand uit en ik schudde zijn hand. “Je deelt een kamer met Izumi sano”¯ en hij wees naar de jongen aan het einde van de tafel. Zeg nou niet dat ik een kamer moet delen met die gozer?
reacties als ik verder moet ;'D
Reacties:
Oe!! dat worden leuke verkleed scenes!
Love is in the air!!
Mag ik een melding?
Jaaaaaah verder
Nu wordt het alleen maar geweldiger