Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » why do you hate me? » Going crazy
why do you hate me?
Going crazy
pov: Maria
vanavond zou ik uitgaan met Jennifer er was een nieuwe discotheek, en Justin ging ook mee. dus nu kon ik lekker feesten met m'n vrienden.
toen ik op de klok keek zag ik dat het 9 uur was time to party dus! en ik hoorde de deurbel beneden al gaan. en daar stond Jennifer, Justin zat in de auto achter het stuur. ik liep met Jennifer mee en ging naast Justin zitten. met een big smile keek hij me aan en reet weg.
-kwartier later-
pov: Maria
we waren nu volop aan het dansen op de dansvloer alleen Justin zat aan de bar en keek me nog steeds met een big smile aan. ik vond het nu toch een beetje creepy worden hij lachte nooit zo naar mij. tenzij hij iets wilde....
opeens voelde ik iemand tegen me aan ik draaide me snel om en zag dat het Justin maar was. ik greep hem bij zijn arm en trok hem mee naar de bar. 2 keer het sterkste drankje dat u heeft graag riep ik naar de barman ongeveer een minuut later kregen we onze drankjes tijd om lekker dronken te worden zeiden ik en Justin tegelijk. we lachten en dronken het spul op. eigenlijk was het best goor maar het was wel weer een keer leuk om dronken te worden. na nog 2 glaasjes raakte ik behoorlijk aangeschoten, en Justin zo te zien ook. er kwam een te gek nummer op en ik trok hem weer mee naar de dansvloer waar Justin als een gek begon te dansen. net zoals mij naar een tijdje trok hij me mee naar de wc's en begon me ruw te zoenen. wat ik normaal helemaal niet leuk vond. maar dit keer was ik zo aangeschoten dat het me niets kon schelen.
Leuk idee, Maria is er ook! En Justin!!