Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het probleem
Once upon a dream
Het probleem
Kaylie pov
Een probleem? zei Kaylie verbaasd, nu al? We zijn nog niet eens weg. Ja zei Inge twijfelend, het hoeft geen probleem te zijn... Vertel zei Kaylie als we het nu kunnen oplossen doen we dat! Oke zei Inge hoe streng zijn jouw ouders als het om school gaat? Want ons vliegtuig gaat op de laatste lesdag... Wat.. zei Kaylie nee Inge dat meen je niet. Dat kan niet... Dag amerika zei Kaylie dat gaat me nooit lukken. En als we nou iets verzinnen zei Inge Wat dan? zei Kaylie het moet echt iets goeds zijn willen ze het geloven... Op dat moment ging de bel. We verzinnen wel iets zei Inge. Oke zei Kaylie mat ik hoop het.. Ja en als we iets weten smsen we elkaar goed? zei Inge Oke zei Kaylie nu iets blijer.
Inge pov
Inge dacht heel diep na, ze moest en zou een oplossing vinden. 'De opdracht voor vandaag is een brief maken voor de ouders van de kinderen die... de rest hoorde Inge al niet meer, ze dacht dat is het! We maken een brief! Snel pakte ze haar telefoon en begon aan een smsje.
Kaylie pov
Vespers goodbye hoorde Kaylie uit haat broekzak komen. Ze dacht misschien is het een smsje van Inge! Maar nee het was haar moeder die wou weten tot hoelaat ze les had. Ze smste haar moeder snel terug en borg haar telefoon weer op. Toen ze haar agenda had gepakt, ging haar telefoon weer en deze keer was het Inge wel! Kaylie smste Inge terug en dacht het begin is eral nu nog een goeie smoes voor in de brief. En ze sloeg haar agenda open en begon te bladeren....
Inge pov
Toen Inge haar telefoon weer weg gestopt had, hoorde ze ineens de lach van Joe Jonas! Inge keek om zich heen maar zag geen Joe. Toen wist ze het weer ze had die lach ingestelt als haar ringtone! hoe kon ze dat nou vergeten! glimlachend pakte ze haar telefoon weer en las het berichtje van Kaylie. Inge was blij dat Kaylie zo enthousiast was over het idee van de brief. Maar dacht Inge wat nu? Wat moet erin de brief staan.. Ineens hoorde ze achter haar kun je eruit komen jongedame? Inge schrok zich rot! De leraar stond achter haar en hij zag dat ze nog niks op haar papier had staan. Het is wel de bedoeling dat er iets op het papier komt te staan zei hij streng. Sorry meneer Drevers zei Inge. Aan het werk hup hup zei Drevers lachend. Inge pakte haar pen en begon wat te krabbelen, ze schreef op wat er zowieso in de brief moest komen te staan.
Kaylie pov
Kaylie bladerde verveeld door haar agenda. Hee wat was dat.. snel bladerde ze terug. Leraren cursus. Een curcus dacht Kaylie. Maar dat is het! De leraren gaan op cursus en dan ben ik vrij! Snel pakte ze haar telefoon en smste Inge haar idee. In spanning wachte ze de reactie van Inge af.. Ja haar telefoon ging. Yes Inge vond het een goed idee. Straks in pauze in het computerlokaal stond er onderaan het smsje. Hmm oke dacht Kaylie..
Inge pov
Eindelijk de bel ging. Inge sprinte het lokaal uit, de gang door, de trap af, de volgende gang door, de hoek om. Hijgend kwam ze bij het lokaal aan. Kaylie kwam er ook aan lopen. Wat heb jij gedaan vroeg ze aan Inge het lijkt wel alsof je de maraton hebt gelopen zei Kaylie lachend. Jaja zei Inge minder praten meer lopen kom op voordat alle computers bezet zijn. Ze gingen achter een computer zitten en iInge logde in. Waarom moest ik naar het computerlokaal komen vroeg Kaylie. Ik wil je iets laten zien zei Inge iets wat ik net heb gemaakt en ik weet zeker dat je het super vindt. zei Inge enthousiast. Oke zei Kaylie nieuwschierig. Even kijken,, ja dit is hem. En wat vind je ervan? zei Inge Wauw Inge.. deze brief is perfect! ik weet zeker dat mijn ouders hierin trappen! zei Kaylie blij. Oke dan zei Inge dan print ik hem morgen uit en krijg je hem in een envelope. Inge? zei Kaylie Ja? zei Inge. WE GAAN NAAR AMERIKA!! riep Kaylie blij Yeah! riep Inge en ze dansten het lokaal uit.
Oehw