Hoofdcategorieën
Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » Hoofdstuk 4. nieuwe slaapkamer
Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]
Hoofdstuk 4. nieuwe slaapkamer
Hoofdstuk 4.
Ik deed de deur open van mijn nieuwe kamer, en liep het trapje op van de kleine verdieping erboven. Het was best ruim. Ik gooide mijn tas op de grond en begon mijn dozen uit te pakken. De deur vloog met een ruk open, Ik zag Izumi sano naar binnen stormen. Hij zag er niet echt blij uit. hij smeet zijn tas met een ruk door de kamer en ging de douche in. Blijkbaar moest iemand even afkoelen. Ik zag dat er nog een doos beneden stond en liep naar beneden. Ik hoorde de douche aangaan, en zag dat het douchedeurtje op slot stond. Ik keek naar zijn tas die op de grond lag, alles was eruit gevallen. Ik pakte de spullen en ruimde ze op. Ik zag foto’s van hem in zijn agenda zitten, toen hij klein was. Hij zag er best lief uit. Maar hij is echt een eikel. Als hij wist dat ik een meisje was, had hij vast niet zo bot gedaan. Ik legde zijn spullen op de stoel, pakte de doos en liep het trapje op naar boven, naar mijn slaap kant. Na 10 minuten hoorde ik de douche uitgaan en de deur opengaan. Ik hoorde hem veel rustiger lopen, en naar zijn kast lopen voor kleding. Oh mijn god, hij had alleen een handdoekje om. Hij was best gespierd betrapte ik mezelf op mijn gedachten. Ik voelde me gezicht warm en rood worden. Ik was zeker een tomaat geworden. Voordat hij het zal zien, draaide ik mijn hoofd maar om en ging verder met mijn bed opmaken. Ik hoorde voetstappen op het trapje. nee liep hij nou naar boven, naar mij? “Mizuki?”ť hoorde ik hem zeggen met een zware stem. Ik kreeg een brok in mijn keel. “Ja..”ť Wat bijna niet hoorbaar was. “ Sorry, dat ik eh zo bot deed ik heb echt een Klotedag vandaag”ť Ik vond het erg lief dat hij zijn excuses aanbood, zo slecht was hij eigelijk ook weer niet. Ik kon niet zeggen dat het lief was, want dat is volgens mij niet echt wat een jongen zegt. Ik zag zijn vragende blik, waarom ik niks zei. “ Maakt niet uit”ť zei ik koel, en ging verder met uitpakken. Ik zag nog net zijn verontwaardigde hoofd, en hij liep naar beneden. Ik kon het niet laten om naar hem te kijken, zijn lichaam. Beetje getint, zijn haar nat. Best lekker. Bij de gedachte alleen al, moest ik kokhalzen. Ik kan toch niet na een dag al iets voelen voor iemand, vind ik Sano leuk?
oeh het spannender en spannender~ go girl! sano-kun is hawt! nakatsu is mine