Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje] » Hoofdstuk 5. Mijn droom

Binnentreden in een jongensschool.. [pov: meisje]

7 mei 2010 - 23:37

731

3

267



Hoofdstuk 5. Mijn droom

Hoofdstuk 5 ^w^ hij is erg lang geworden

Hoofdstuk 5.
Ik lag in een groot grasveld, de zon scheen in mijn ogen. ik voelde het gras kriebelen aan mijn huid, en zag geen wolken alleen maar een blauwe lucht. Ik voelde een hand door mijn haren. Ik stond op, maar zag niemand. Een warme hand voelde ik op mijn schouders, ik draaide me met een ruk om. Ik keek in de bruine ogen van Sano. Ik wist niet dat zijn ogen zo mooi waren. Hij keek me met een onweerstaanbare blik aan. Hij tilde mijn kin een beetje op, en kwam steeds dichter bij. Totdat ik zijn warme, zachte lippen voelden op de mijne… De wekker ging en ik werd wakker. Ik schrok verward op en keek om me heen, geen zon geen gras geen sano die naast me stond. Wat was dit voor een droom. Ik keek naar beneden of Sano nog sliep en ja hij sliep nog. Wat een slaapkop. Zachtjes liep ik het trapje af en liep naar de douche. “ eey je hoeft niet zachtjes te doen, ben al wakker”¯ zei hij knorrig en hij draaide zich weer om naar de muur. Ik zei niks maar ging de douche in. Ik deed mijn kleding uit, en stond onder de douche. Zo kon ik eindelijk een beetje rust krijgen. Ik voelde de warme straal tegen mijn koude huid kletteren, een heerlijk gevoel was dit. Ik kon niet een halfuur onder de douche gaan staan, straks zullen ze denken dat ik zo’n ijdele jongen was, en trouwens ik had toch geen tijd. Ik deed de douche uit, en droogde me af. Ik deed mijn kleding aan en liep uit de douche. Sano zag ik nergens meer, die was vast al naar de les. Ik keek op mijn mobiel, het was 5 voor 8. Ik moest opschieten over 5 minuten begint school. Ik zocht me tas en stormde naar buiten. Ik rende door de gangen, ik botste keihard tegen iemand op. al me boeken vlogen eruit en ik keek naar een jongen meet lichtbruin bijna oranje haar. Leuk haar had hij. “Sorry, mizuki ik ben ook te laat voor de les”¯ en hij lachte. Ik keek hem aan alsof hij gek was ik bedoel ik kon die hele gozer niet eens? “Ohja sorry, ik ben shuichi Nakatsu”¯ Ik zei halo, alsof ik hem allang kende. Ik pakte mijn boeken en wou weglopen. Ik voelde dat hij mij bij mijn arm vastpakte. “Wacht op mij, ik wil niet in me eentje te laat komen ofzo haha “ hij lachte en liep toen achter me aan. De hele tijd heeft hij zitten kletsen over zijn familie, hoe gek iedereen is maar dat hij toch gek op iedereen is. Hoeveel hij van voetbal houd. Ik heb de hele tijd mijn mond gehouden, want ik wou niet iets zeggen waardoor hij kon vragen over mijn achtergrond. Dan had ik veel moeten verzinnen omdat ik niet anders kon. Dat was eigelijk ook niet de enige reden. De hele tijd kon ik maar aan een ding denken, en dat was mijn droom van Sano. Volgens mij voelde ik zijn lippen nog op de mijne, ook al was het een droom. het voelde echt, en dat was geen slecht teken eigelijk. we liepen de klas binnen en gelukkig was de leraar er nog niet. Nakatsu liep naar zijn plaats en ik naar de mijne. Ik ging zitten op mijn stoel, achter Sano. Hij zat daar heel stil, en zei niks. Volgens mij was hij niet het type dat veel praatte. Hij had zijn neus in de boeken, en zonderde zich af van de groep. Het was een ontzettend schattig gezicht hoe een jongen die er zo stoer uitzag, niet met de rest aan het lachen was, maar geïnteresseerd het verhaal van een overleden jongen zat te lezen. Ik tikte op zijn schouder. “Eey, heb je een pen ofzo, ik heb niks”¯ zei ik op mijn meest mannelijke toon. Hij keek me aan of ik daadwerkelijk gek was, omdat ik hem stoorde uit zijn verhaal voor een achterlijke pen. Hij zei niks en pakte een pen. Hij gaf de pen aan mij, heel snel voelde ik zijn hand langs de mijne gaan. Voor hem betekende het niks, voor mij een heleboel. Ik voelde me wangen rood kleuren, maar weerde mijn hoofd snel af in de boeken. De hele les heb ik aan ding gedacht en dat was mijn droom.


reactiees ^^?


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 21 juni 2010 - 18:38:
girl egt verder gaan! ik wil weten of ze met hem krijgt door schrijven please~ -puppy eyes-


Only7left zei op 10 mei 2010 - 12:56:
oehh snel verder<3


bijouken
bijouken zei op 8 mei 2010 - 18:20:
verder

laat je me iets weten ?

x
tx
kitty