Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 79

Two girls come by the Cullens

18 mei 2010 - 17:10

198

0

198



79

Ik kreeg zowat een hartstilstand (Voor zover dat kon bij een vampier) teon we bij het overbekende huis aankwamen.
'IS dí­t jou huis?'vroeg ik verbijsterd. Garrett knikte.
'Jups.' De deur ging open.
'Garrett!' kate stormde naar buiten. 'ROW??' ze klonk nogal verbaasd.
'Wat doe jij heir? En waarom zijn je ogen zo.. Rood?' Ik keek naar de grond.
'lang verhaal. Maar ik ga..' Maar ik werd meegetrokken.
'Jongens! Kijk n´s wie we hier hebben!' riep Kate overenthousisa.t Ik probeerde me te verschuilen. Maar toen ik bij het trapgat kwam, kreeg ik een beter idee. Ik stormde naar boven, en sloto me op in de oude kamer van Hope en Mij.


'geen dank!'riep ik har nog naar. daarna liep ik terug naar huis

Jake sloeg zijn arm strak om me heen en beende met me mee naar mijn huis. Ik kon alleen mijn benen bewegen, mijn arm zat tussen hem en mij ingeklemd en mijn andere arm zat vast onder zijn arm. Hij drukte opeens zijn lippen op de mijne en sloeg zijn losse arm stevig om mijn rug. Ja lekker, nou kon ik dus helemaal niet meer weg! Na 10 minuten liet hij me los en liep weg. Ja... echt heel duidelijk, Jake!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.