Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De laatste dag
Once upon a dream
De laatste dag
Inge pov
Het was de laatste lesdag. Morgenvroeg zouden ze in het vliegtuig zitten en eindelijk in amerika zijn. Kaylie ging met haar mee naar huis vandaag, ze zouden even slapen en dan in de auto op weg naar schiphol. Ze had er zo'n zin in! nog 2 lesuurtjes en dan was het voorbij.
Kaylie pov
Kaylie zat in de les van mevrouw Buikema. Ze werd er een beetje chagerijnig van. Dat ze zo haar laatste lesdag moest afsluiten. Vandaag krijgen jullie de opstellen terug begon mevrouw Buikema, ze zijn erg slecht gemaakt dus de gene die een onvoldoende hebben, moeten hem overnieuw maken en hem morgen bij mij inleveren. De gene die geen onvoldoende hebben zijn; Karine, Roeland en.. even kijken... Laat haar mijn naam zeggen dacht Kaylie. Toe laat het mijn naam zijn... Ja hier heb ik het zei mevrouw Buikema. Karine, Roeland en Kaylie, de rest moet hem overnieuwmaken. Jullie hebben geluk gehad. Yess dacht Kaylie blij. Dat scheelt weer een hoop gezeik! Vandaag lezen jullie hoofdstuk 5 zei mevrouw Buikema hup aan de slag. Nog even dacht Kaylie, nog maar heel even en ze sloeg haar boek open.
Inge pov
Wat een saaie les is dit dacht Inge. Ze pakte haar kladblok en begon te tekenen. Toen bedacht ze dat het misschien wel slim zou zijn om dingen op te schrijven die niet vergeten mochten worden. Oke dacht Inge wat moet echt mee in het vliegtuig. Hmm.. Een camera moet mee en de telefoons en de ipods wat geen feest zonder muziek dacht Inge. Wat moet er nog meer mee...een portomonee met het geld en de id- karten is ook wel slim dacht Inge. Tringgg!! De bel!? Nu al!? dacht Inge. Maar dat betekent... Ze ruimde snel haar spullen op en liep het lokaal uit. Toen ze bij haar scooter aankwam, stond Kaylie eral. Hee zei Kaylie ben je er klaar voor?! Jaa riep Inge. Kom op we gaan. Toen ze in de kamer van Inge kwamen stonden alle tassen al klaar. Kaylie had haar bagage beetje voor beetje aan Inge meegegeven. Als haar ouders wisten dat ze vanacht al vertroken.. Haar vader zou haar persooselijk komen ophalen uit amerika. Inge Kaylie eten! riep Grietje de moeder van Inge. Hé nu al? vroeg Kaylie verbaasd aan Inge het is nog maar half 4. Ja dat klopt zei Inge. We gaan nu eten en om 6 uur gaan we slapen, want we moeten om 11 uur in de auto zitten. Ow okee.. zei Kaylie laten we dat maar doen dan. Na het eten gingen ze weer naar boven toe. Ik heb een lijst gemaakt met wat we in een tas kunnen doen voor in het vliegtuig zei Inge. Wat een goed idee zei Kaylie dan hebben we gewoon 1 tas waar we alles indoen, dan hoeven we ook niet met 2 tassen te zeulen in het vliegtuig. Ja dat dacht ik nou ook zei Inge maar ik heb niet een hele grote tas. O maar die heb ik wel zei Kaylie en ze haalde uit haar koffer een tas. Die is perfect zei Inge. Als jij nou zegt wat erin moet dan zoek ik het op en doe ik het erin zei Kaylie. O ja deze heb ik ook nog en Kaylie toverde 2 nek kussentjes uit haar koffer en ze deed ze in de tas. Super zei Inge blij. Toen alles in de tas zat, was het tijd om te gaan slapen. Toen ze in bed lagen zei Inge tegen Kaylie; nog een paar uurtjes en dan.. begint het feest! maakte Kaylie de zin af. Precies lachte Inge. Weltrusten zei Kaylie. Slaap lekker zei Inge. Toen de wekker ging en Inge Kaylie wakker wou maken was Kaylie weg...
Leukk!!