Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC) » Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*38

Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)

8 mei 2010 - 23:02

570

0

267



Is There Someone,Who Would Care If I Die? (TC)*38

uiteindelijk won men angst en liet ik het toe dat hij men kaak verzorgde. ik durfde hem niet aankijken.
'bill..ademen. vergeten niet te ademen.'zei hij lief. ow shit..ik had niet eens door dat ik men adem inhield. ik ademde zachtjes,maar hield het daarna weer in. het voelt niet prettig dat hij men kaak aanraakt. het is stom natuurlijk,maar toch. ik vertrouw het niet. ik heb liever dat iedereen met zijn poten van me afblijft! maar dat zei ik hem natuurlijk niet,ik was te bang. na een tijdje was het klaar en legde hij de ijszak op tafel. 'heb je honger?'vroeg hij lief. ik schudde men hoofd. 'wil je niks eten? je bent al twee dagen hier en je hebt nog niks gegeten.'zei hij.
'wat? twee dagen! dat wist ik niet' zei ik totaal in paniek. 'rustig maar. die slaappillen die je gepakt had,waren niet sterk genoeg om je hart te doen stoppen. ze hebben je alleen in een korte coma gedaan.'zei hij doodnormaal. ik vond het helemaal neit nromaal! ik heb twee keer een vel van 10 pillen,dus 20 pillen geslikt! hoe kan dat nu!
'weet je. die pillen dat je pakte,waren kinder slaappillen. voor kindjes tot 8 jaar. ze waren dus zo al niet sterk genoeg.'zei hij. verdomme. hoe kon ik zo dom zijn. maar wacht eens. waarom wist hij dat? 'ben je in men huis geweest?!'vroeg ik geschrokken. 'ja,nooit gemerkt? ik was er elke nacht.'zei hij. o,nee. wat deed die kerel in men huis! maar ik had de kracht niet om het te vragen. ik zette en staptje naar achter en leunde met men rug tegen een muur. 'wil je echt niks eten? ik heb pizza hier.'zei hij vriendelijk. ik schudde men hoofd weer. 'wil je dan een gezelschapspelletje spelen ofzo?'vroeg hij. WTF? die kerel heeft me ontvoerd en vraag nu om spelletjes te spelen? hij is echt gek. ik wil hier gewoon weg. zou hij me laten gaan? en waarom houd hij me eigenlijk hier gevangen??
'waarom hou je me gevangen?'vroeg ik zachtjes. 'om geld te verdienen en plezier te hebben. en nee,niet als hoer of weet ik veel. een sport.'zei hij. 'een sport..? zoek je daar niet gewoon sporters voor,in plaats van mij te kidnappen?'vroeg ik sarcastisch. ik verschiet van men moed. dat zou ik nooit durven zeggen en nu wel?!
'nee,het is een speciale sport. boxen. we zetten twee jongens in een boxring en laten ze vechten tot de dood. de eerste paar keer is het nog oefenen en is het nog maar tot de andere bewusteloos is. pas als je het een paar keer gedaan hebt,dan is het tot de dood. er zijn echt veel toeschouwers elke keer. en ow ja. het zijn ook allemaal jongens die de zin van het leven niet meer inzien. dus ook allemaal mensen die zelfmoord wouden doen. ironisch hé?'lachte hij. dit is gek. dit kan hij niet menen. hij gebruikt zelfmoord jongens om tegen elkaar te laten vechten tot de dood. dat is ziek. trouwens,wat is daar zo leuk aan om mensen te zien vechten? 'weet je..ik heb al gevechten gezien waar er één zichzelf gewoon liet slaan. hij wou echt niet meer leven en liet zich gewoon doden. dat was lachen.'zei hij vals. dat kan gewoon niet! dat is niet om mee te lachen! die sport is gruwelijk! en er is nog een probleem...
ik ga verliezen,want ik kan niet boxen en heb al helemaal niet het stevige gewicht van een boxman....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.