Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De reis
Once upon a dream
De reis
Inge pov
Inge ging haar bed uit en liep naar beneden. ze keek in de keuken, de woonkamer, de wc en de badkamer. Maar ze kon Kaylie niet vinden. Toen ze naar de deur liep om buiten te kijken, ging de deur open en kwam Kaylie binnen. Wat was je aan het doen vroeg Inge verbaasd. Mijn vader belde zei Kaylie en ik wou jou niet wakker maken. En ik moest hem opnemen zei Kaylie. Oke zei Inge vrolijk we zijn nu wakker dus laten we ons omkleden en onze tassen beneden neerzetten. Oke goed plan zei Kaylie. Let 's go!
Kaylie pov
Kaylie stond in de douche om zich op te maken. Ze was blij dat ze haar vaders stem nog had gehoord voordat ze weg ging. Maar nu dacht ze ga ik genieten en lol maken en feesten! Inge kwam de badkamer binnen. Ben je er klaar voor? vroeg ze want we gaan! Wie brengt ons eigelijk vroeg Kaylie. Mijn broer brengt ons zei Inge. Okee laten we gaan zei Kaylie. Ze pakten hun spullen en legde ze achterin de auto. Daarna stapten ze in en starte Jouke de auto.
Inge pov
Toen ze op het vliegveld waren en op het vliegtuig zaten te wachten zei Inge het is nu echt begonnen he? Ja zei Kaylie glimlachend over anderhalf uur zitten we in het vliegtuig en dan amerika! Het uur vloog snel voorbij en zaten ze in het vliegtuig.Oke zei Inge we zitten en nu gaan we het confortabel maken. Oke, de nekkussentjes en de muziek zei Kaylie blij. Oke here we go zei Inge en het vliegtuig begon te rijden en het vliegtuig steeg op.
Kaylie pov
Toen ze van het vliegveld af kwamen, keken ze hun ogen uit. We zijn in amerika! riep Inge blij Ja riep Kaylie laten we ons huisje zoeken en de stad in gaan! Ja doen we! zei Inge en ze liepen de stad in. Na een tijdje lopen waren ze bij hun huisje aangekomen. Hier is het zei Inge terwijl ze de sleutel in het slot deed. Kaylie gooide haar spullen in de woonkamer en ging weer bij de deur staan. Inge vroeg lachend aan Kaylie wat ze aan het doen was. Kom zei Kaylie dit huisje blijft wel staan laten we de stad in gaan! Haha oke laten we dat doen zei Inge lachend. Inge deed de deur dicht en ze liepen de straat op. Ze gingen de hoek om en werden grof aan de kant geduwt. Ze vielen allebei om en Inge stond op en begon de man uit te schelden die hun om ver had geduwt. Kaylie keek eens goed en zag dat het Big Rob was. Maar hij is de beveiliger van de jonas brothers dacht ze...
Sexy!