Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De ontmoeting

Once upon a dream

10 mei 2010 - 0:02

1208

2

341



De ontmoeting

Kaylie pov

Snel stond Kaylie op en liep snel naar Inge die ruzie aan het maken was met Big Rob. Snel liep ze naar de 2 die ruzie aan et maken waren. Maar ze was niet de enige die ernaar toe liep. Toen ze er was botste ze met haar hoofd tegen iemand anders zijn hoofd. S-sorry momelde ze en ze keek naar de gene tegen wie ze opgebotst was. Het was Nick Jonas! Nick wreef lachend met zijn hand over zijn hoofd. Geeft niks zei hij zullen we ze maar uit elkaar halen? Goed idee zei Kaylie en ze liep naar Inge toe. Maar voordat ze bij Inge was, was iemand anders haar al voor geweest. Joe pakte Inge bij haar arm en trok haar bij Big Rob weg.

Inge pov

Laat me los zei ze. Ik pik dit niet. Hee doe eens rustig zei de jongen die haar weg getrokken had. Inge keek eens goed en zag dat het Joe was! Joe pakte haar bij haar schouders vast en zei rustig ik zal het je uitleggen. Big Rob dacht dat jullie crazy fans waren en wou ons beschermen snapje? Ja ik snap het zei Inge die nu wat rustiger was. Joe pakte Inge haar hand en nam haar mee naar de rest. Toen ze er stonden zei Big Rob om het goed te maken mogen jullie wel mee naar de football wedstrijd waar we naar op weg waren? Inge en Kaylie keken elkaar aan en zeiden lachend ja! Laten we gaan zei Joe die nu pas de hand van Inge losliet. Oke deze kant op zei Joe. Ze kwamen bij een limosine aan, Inge en Kaylie keken hun ogen uit ze hadden nog nooit in een limosine gezeten. Stap in zei Joe lachend. Kaylie wou de deur open doen maar Nick was haar voor. Hij raakte heel even haar hand aan en deed snel de deur open. S..stap in zei hij verlegen. Kaylie stapte met een rood hoofd in. Daarna stapte Inge in, daarna Joe, Nick, Kevin en als laatste Big Rob.

Kaylie pov

Nick zat tegenover Kaylie. Ze keek stiekem zijn kant op. Inge en Joe waren druk aan het praten. Oke, we zijn er zijn Big Rob en hij stapte uit. Toen ze uit de auto waren, liepen ze naar het stadion toe. Hmm ik heb een vreetkick zei Kevin die zijn oog op de raam met eten had laten vallen. Gaan jullie alvast maar naar de plekken toe zei Big Rob ik blijf bij Kevin. Tot zo zei Joe en hij liep richting de zitplaatsen. Achter Joe liep Inge en Kaylie en Nick liepen achter haar. Gaat het alweer een beetje beter met je hoofd? fluisterde Nick. J..ja en met die van jou? sluisterde Kaylie terug. Prima lachte Nick. Maar eigelijk ging het niet goed met Nick zijn hoofd. Hij was helemaal in de war. Toen ze bij de zitplaatsen waren, zagen ze dat Big Rob en Kevin er ook aan kwamen. Al snel begon de wedstrijd. Inge en Joe waren hun longen uit hun lijf aan het schreeuwen, Big Rob en Kevin hadden zich op het eten gestort en Nick en Kaylie zaten stilletjes van de wedstrijd te genieten. Het ging tussen Amerika en Duistsland. Kom op! Kom op gilde Inge. Toe dan stelletje amateurs! schreeuwde Joe. Een Fluitgeluid liet de spelers ophouden en de spelers gingen naar de kleedkamers toe en Inge en Joe gingen weer op hun plek zitten. Hee daar is de kisscam riep Joe lachend en kijk eens wie de gelukkige zijn! Nick en Kaylie keken naar de kisscam en zagen tot hun schrik zichzelf erop staan. Iedereen begon te joelen, de cameraman bleef de camera op hun richten. Nick werd helemaal rood. Hij keek even nerveus naar Kaylie. Het geschreeuw werd als maar luider. Hij keek haar vragend aan. Kaylie glimlachte even. Nick kwam dichterbij en drukte zijn lippen op die van haar. Iedereen begon te joelen! Al snel brak Nick de kus af, ze gingen met een rood hoofd weer op hun stoelen zitten.

Inge pov

Inge begon te lachen. Maar wat deed Joe nou? Boe! Schreeuwde Joe. Dat was toch geen zoen! Schreeuwde Joe over het publiek heen. Maar niemand leek het te horen. He! Ja jij! Schreeuwde Joe naar de cameraman. Inderdaad Kaylie, dat kon wel wat langer. Zei Inge geamuseerd. De cameraman richtte de camera toen op hun. Nou toe dan als jij het zo goed kan! Riep de cameraman Oke! Riep Joe uitdagend. Hij keek naar Inge, die volop genoot van dit grappige moment. Maar toen merkte Inge pas dat Joe haar bedoelde. Wat? Zei Inge verward. Ik? Joe wenkte naar het grote scherm, waar hun tweetjes erop stonden. Mietjes! Riep iemand achter hun. Inge keek de man boos aan en draaide zich weer naar Joe. Joe kwam dichterbij en zoende haar! Na een tijdje zei de cameraman geiriteerd; oke oke het is duidelijk. Joe liet Inge even daarna los. Inge ging met een glimlach weer zitten. Nick keek even naar Kaylie en keek daarna weer snel naar het veld want de wedstrijd was weer begonnen. Kevin en Big Rob waren weer terug van het eten halen, ze keken verbaasd naar Inge en naar Joe want Joe had een arm om haar heen geslagen. Hebben... wij soms iets gemist vroeg Kevin. Kaylie en Nick lette niet op wat erom hun heen gebeurde ze keken allebei met een rood hoofd naar de wedstrijd, om te voorkomen dat er nog iets zou gebeuren. Kevin boog zich na een tijdje naar Nick toe. Hebben we iets gemist vroeg hij. Nick knikte. Ja fluisterde hij, Joe en Inge hebben gezoend voor de kisscam. En hoe lachte Kaylie. Hee wij waren niet de enige riep Joe die het gesprek mee kreeg. Hij wees lachend op Kaylie en Nick. Kaylie en Nick keken elkaar aan. Ze werden allebei rood en keken snel weer naar de wedstrijd. Woehoe riep Joe ze hebben gewonnen en hij danste samen met Inge een rondje.

Kaylie pov

In de limosine waren Joe en Inge de hele tijd aan fluisteren. Als Kaylie hun kant op keek dan waren ze gauw stil. Wat waren ze toch aan het doen dacht ze. Ze dacht aan Nick en aan de kus en werd gelijk weer helemaal rood. Ze gluurde stiekem Nick zijn kant op en zag dat hij ook naar haar keek, snel sloeg ze haar ogen neer. We zijn er riep Big Bob. Kaylie, Inge Joe en Nick stapte uit. Ze stonden nu voor het huisje van Inge en Kaylie. Nou tot morgen dan maar he zei Joe onschuldig. Inge knikte naar Joe. He morgen zeiden Kaylie en Nick in koor. Ja morgen gaan we lunchen zei Inge. Inge boog zich naar Joe toe en kuste hem. Nick gaf Kaylie een kus op haar wang en drukte een papiertje in haar hand. Verlegen keek Kaylie naar de grond. Nou geef mij dan maar de box zei Kevin lachend. Inge en Kaylie gven Kevin de box en zwaaide de jongens uit totdat ze weg waren. Inge maakte de deur van hun huisje open en ging naar binnen. Kaylie deed de deur dicht en liep achter Inge aan. Tegelijk lieten ze zich op het bed vallen en vielen met een lach in slaap.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 10 mei 2010 - 0:17:


saphira
saphira zei op 10 mei 2010 - 0:12:
OMG!