Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De lunch
Once upon a dream
De lunch
Joe pov
Joe liep naar de kamer van Nick. Nadat hij de deur had open gedaan sprong hij op het bed van Nick en riep Nick opstaan Kaylie is hier. He wat rie Nick en hij stond naast zijn bed. Haha lachte Joe je had je hoofd moeten zien.
Toen joe uitgelachen was zei hij Kom op man we moeten nog een picknickmand klaarmaken. Huh wat? vroeg Nick slaperig. We gaan toch met Kaylie en Inge eten. En nou dacht ik laten we gaan picknicken op het strand. zei Joe enthousiast. Oke zei Nick ik kom er zo aan. Toen Joe de kamer uit was vroeg hij zich af wat er met nick aan de hand was..
Nick pov
Wat was er nou met hem aan de hand dacht Nick. Toen Joe Kaylie haar naam noemde.. Hij kreeg zo'n raar gevoel in zijn buik. Nick kleede zich aan en ging naar beneden. Toen Nick beneden kwam was Joe al druk bezig met dingen in te pakken. Wat ruikt hier zo branderig? vroeg Nick. Nee riep Joe mijn broodjes!
Inge pov
Inge werd wakker en keek nasst haar. Ze zag dat Kaylie nog sliep en zag het briefje in haar hand. Voorzichtig pakte Inge het eruit en maakt het open. Ze zag het nummer van Nick erop stond. Glimlachend stopte ze het briefje weer terug. Inge liep naar de spullen toe en pakte de bikini's, zonnebrillen en de zonnebrand. Toen Inge de spulletjes aan het inpakken was werd Kaylie wakker. Wat ben je aan het doen vroeg ze gapend. We gaan straks eten met Nick en Joe. zei Inge. En we hebben een bikini daar bij nodig omdat? vroeg Kaylie verbaasd. We gaan naar het strand zei Inge. WAT riep Kaylie. O had ik dat niet gezegt. vroeg Inge onschuldig. Nee dat was je even vergeten zei Kaylie. Als ik jou was zou ik maar opschieten zei Inge. Hoezo zei Kaylie. Over 5 minuten zijn ze hier zei Inge. WAT riep Kaylie wat moet ik aan! Kaylie rende naar de slaapkamer en haalde haar koffer overhoop. Wat dacht je van je bikini riep Inge lachend. Ja laat ik daar maar mee beginnen riep Kaylie terug. Maar waar is ie!! Hier riep Inge. Kaylie rende naar Inge en pakte haar bikini en rende weer terug naar de slaapkamer. 3 minuten laten kwam ze de kamer uit. Denk je dat ik zo mee kan? zei Kaylie die een korte broek aan had met een topje en slippers. Wauw zei inge die zelf een hawaiibroek aanhad en een shirt over haar hoofd trok. Oke laat ze maar komen zei Inge lachend. Ik ben er klaar voor. emm.. Ja ik ook zei Kaylie voorzichtig. Op dat moment ging de bel.
Kaylie pov
Kaylie zuchte diep en liep achter Inge aan naar de deur. Toen ze Joe en Nick zag staan dacht ze aan het briefje van Nick. Ze pakte het briefje uit haar zak en zag dat zijn nummer erop stond. Ik.. ehm pak even me telefoon zei Kaylie en ze draaide zich met een rood hoofd om en liep naar de slaapkamer. Inge riep; Kaylie schiet op we gaan! Ja ik kom al riep Kaylie terug. Ze pakte haar telefoon van haar bed en liep terug naar de rest. Oke laten we gaan riep Joe vrolijk op naar het strand riep Inge er achter aan. Ze liepen naar de auto toe en stapte in. Joe ging achter het stuur zitten. Inge ging snel naast hem zitten. Nick en Kaylie gingen met een rood hoofd naast elkaar achterin de auto zitten. Joe deed de radio aan en draaide aan de volumeknop zodat de radio op zijn hardst stond. Uit de radio kwam Justin Bieber met one time. Nee gilde Inge me oren zet het af! Joe draaide lachend aan de knop van de radio en uit de radio kwam nu het liedje Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) Yeah riep Inge en ze ging helemaal los. Toen het liedje afgelopen was, waren ze al bij het srand. Joe deed de kofferbak open en begon de spullen uit te laden. Iederren pakte iets en nam het mee naar het strand. Nadat ze een plekje gevonden hadden pakte Joe de bal en Inge rende achter hem aan. Kaylie en Nick waren de spullen aan het klaarzetten. Toen ze daarmee klaar waren gingen ze op het kleed zitten. Inge die achter de bal aan het rennen was zag dat Nick en Kaylie niks aan het doen waren. Ze rende naar hun toe en trok hun overeind. Joe en Nick tegen Kaylie en mij riep ze. Met wat? vroeg Kaylie. We gaan voetballen riep Inge enthousiast. Ik maak ze in! Inge rende naar Joe en fluisterde wat in zijn oor. Joe begon te lachen en zei dat doen we! Inge stond weer naast Kaylie. Wat deed je nou net vroeg Kaylie. Niks zei Inge scheinheilig wacht maar af. Okee zijn jullie er klaar voor Riep Inge. Ja kom maar op riep Joe. Na een tijdje voetballen kwamen ze steeds dichterbij de zee. Inge af Joe een knipoog en ze duwden Nick en Kaylie de zee in. Proestend en lachend kwamen ze weer boven water. Volgens mij moesten we het water in zei Nick lachend die Joe en Inge weg zag rennen. Ja zo'n vermoeden heb ik ook zei Kaylie lachend. Nick pakte Kaylie haar hand en trok haar verder de zee in. toen ze iets verder de zee in waren, spetterde Kaylie Nick nat. Hij moest lachen en maakte haar ook nat. Ze gingen steeds verder de zee in tot alleen hun hoofden nog boven water waren. Inge zag dat alleen hun hoofden nog boven water waren, ze schoot de bal en hij kwam tegen het achterhoofd van Nick aan. Nick vloog naar voren en zijn lippen kwamen op die van Kaylie terecht. Kaylie wende snel haar rode hoofd af en zei zu..zullen we maar naar het strand gaan om.. op te drogen? Ja zei Nick met een nog roder hoofd. Laten we dat maar doen. Toen ze bij hun plekje waren lag in Inge in een deuk van het lachen. Julliee..haha zouden je eigen hoofd moeten zien..hahaha. zei Inge lachend. Hoe kan het nou dat jij zo goed met een bal om kan gaan vroeg Joe. Nou zei Kaylie ze zit op voetbal.. en ze mist haar doel nooit. Vandaar dat ik werd ingemaakt zei Joe. En hij begon Inge te kietelen. Je had best mogen zeggen dat je zo goed kon voetballen lachte hij. Hou...haha...op..haha. zei Inge gierend van het lachen. Hahaha okee zei Joe alleen als je het volgend potje bij mij in het team zit. Oke oke lachte Inge. Joe liet Inge los en ging naast haar zitten. Nick ging naast Kaylie zitten en glimlachte even naar haar. In de verte hoorde ze muziek. Hee een feest zei Joe laten we gaan. Ze stonden op en liepen n de richting van het geluid.