Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het feest
Once upon a dream
Het feest
Inge pov
Toen ze een tijdje gelopen hadden kwamen ze op een strandfeest terecht. Inge trok Joe gelijk mee de dansvloer op en begon te dansen. Kaylie ging bij het vuur zitten en Nick volgde haar. Wat is het toch een leuk stel he zei Kaylie die lachend naar Joe en Inge keek. Inge keek onder het dansen naar Kaylie en Nick. We moeten ze zo de dansvloer op krijgen zei Inge bedenkelijk maar hoe?
Ik weet het zei Joe als er een slow nummer op komt, trekken we ze de dansvloer op. Jaa riep Inge enthousiast en dan stoot ik perongeluk tegen Kaylie aan! Op dat moment klonk het nummer; Hero - Enrique iglesias. Inge en Joe renden naar de boomstam toe waar Kaylie en Nick zaten. Inge pakte Kaylie vast en trok haar mee naar de dansvloer. He wat doe je vroeg Kaylie verbaasd. Jij gaat dansen zei Inge vrolijk. Joe trok Nick omhoog en plantte hem op de dansvloer. Inge duwde Kaylie tegen hem aan. Hun gezichten waren slechts een paar centimeter bij elkaar vandaan. Dansen?' vroeg Nick zenuwachtig. Kaylie knikte verlegen. Nick pakte Kaylie bij haar middel vast. Kaylie legde haar handen op zijn schouders en ze begonnen te dansen. Inge die met Joe aan het dansen was, zag dat ze ongemakkelijk ver van elkaar af danste. Inge liet Joe los en liep naar Kaylie en Nick. Ze legde Kaylie haar handen rond Nick zijn nek zodat ze dichterbij elkaar kwamen te staan, Nick zijn handen legde ze om Kaylie haar heupen. Ze stonden nu heel dichtbij elkaar. Zo dans je op een langzaam nummer zei Inge vrolijk en ze liep weer naar Joe. En danste verder met hem.
Kaylie pov
Ze stond nu wel heel dicht bij Nick.Nick kwam steeds dichterbij.. Hij wou haar vertellen hoe erg ze zijn hart op hol liet slaan maar toen kreeg Kaylie opeens een ruk aan haar arm en werd mee gesleurd door Inge. W..wat gaan we doen vroeg Kaylie verbaasd. Je gaat zingen zei Inge vrolijk. Wat ga ik doen vroeg Kaylie nog verbaasder. Zingen zei inge. Maar dat kan ik helemaal niet protesteerde Kaylie. Jawel dat kan je wel zei Inge. Inge gaf haar een microfoon en zei begin jij met zingen ik haal Joe en Nick. M... verder kwam Kaylie niet want de muziek begon al te spelen. Ze zuchte diep deed haar ogen dicht en zong het liedje; Who i am to say van Hope. Ze zag Inge nergens meer. Inge had Joe opgehaald en pakte nu Nick bij zijn arm. Kom ik moet jullie iets laten zien zei Inge. Watdan zei Joe nieuwschierig. Dit! zei Inge toen ze vlakbij Kaylie waren. Nick zijn mond viel open zoiets had hij nog nooit gehoord. Ze had zo'n onschuldige stem.. Hij keek naast zich en zag dat Joe nog steeds zijn mond open staan. Nick keek weer naar Kaylie, toen het nummer afgelopen was, werd Nick helemaal rood toen Kaylie naast hem kwam staan. Kom zei Joe we gaan daar even zitten en ze gingen bij het kampvuur zitten. Inge en Joe waren druk aan het fluisteren. Wat zijn die nou weer aan het doen fluisterde Nick in Kaylie's oor. Ik heb geen flauw idee zei Kaylie die Inge en Joe ook in de gaten hield. Inge en Joe stonden op. Waar gaan jullie heen vroeg Nick verbaasd. Wij gaan even lopen zei Joe. Tot straks zei Inge lachend en ze liepen weg. Gezellig dit zei Kaylie lachend ze kunnen ook geen moment stil zitten he. Nee zei Nick lachend inderdaad. Kaylie en Nick begonnen over van alles te praten. Zijn muziek, haar school. Onder het praten kreeg Kaylie het steeds kouder, ze was haast aan het klappertanden maar ze wou niet dat Nick het merkte. Nick kreeg het door dat ze het koud had en deed zijn jas uit. Wat doe je vroeg Kaylie zo warm is het niet. Nee zei Nick dat weet ik maar jij hebt het hartstikke koud en hij sloeg zijn jas over haar schouders. Dankje mompelde Kaylie verlegen maar krijg jij het nu dan niet koud? Emm.. Daar had hij niet zo snel aangedacht. Kaylie ging dichterbij hem zitten en deed een stukje van zijn jas ook over zijn schouders. Verlegen keek ze hem aan. Inge en Joe kwamen er aansluipen toen ze vlakbij Nick en Kaylie waren riepen ze; En is het ook gezellig hier! Kaylie en Nick schrokken enorm. Zullen we naar huis gaan vroeg Inge. Ik heb het koud en ben zoo moe. Ja goed idee zei Joe en hij liep naar Inge en sloeg een arm om haar heen. Ik hou je wel warm totdat we bij de auto zijn zei hij. Kaylie en Nick stonden op. Nick sloeg zijn jas over zijn ene arm en hij sloeg zijn andere arm twijfelend over Kaylie heen. Nu heb jij het ook niet koud mompelde hij zachtjes. Nee antwoorde Kaylie verlegen. Dankje. In de auto hield Joe de hele tijd Inge haar hand vast. Nick en Kaylie zaten stilletjes op de achterbank. Toen ze bij het huisje aankwamen, vroeg Inge willen jullie misschien nog even binnen komen. Kaylie heeft een super coole horrorfilm meegenomen. Oke zei Joe vrolijk en hij liep achter Inge aan. G..ga je ook mee vroeg Kaylie. Ja zei Nick en hij liep achter Kaylie aan het huisje in. Toen ze binnen kwamen was Inge de koffer overhoop aan het halen voor de film. Kaylie waar is hij. vroeg Inge die druk aan het zoeken was. In de dvdspeler in de slaapkamer zei Kaylie lachend. Dan kijken we hem daar zei Inge vrolijk en ze ging op 1 van de bedden liggen. Joe ging naast Inge liggen en pakte haar hand en zei voor als je bang wordt. Haha ik bang lachte Inge. Nick ging op het andere bed zitten. Kaylie zette de dvdspeler aan en liep naar het bed toe waar Nick op zat. Kaylie ging op het bed liggen en zei dit is een super leuke film! Nick ging naast haar liggen en zei dat hoop ik dan maar. Onder de film begon Inge steeds harder in de hand van Joe te knijpen. Jij was toch niet bang zei Joe lachend. B..ben ik ook niet zei Inge die haar ogen gericht had op het tvscherm. Toen de film afgelopen was, waren alleen Kaylie en Inge nog wakker. Vervelend is dit he zei Inge zachtjes die naar Joe keek. Heel vervelend zei Kaylie terug die naast Nick ging liggen en ook haar ogen sloot.
Reacties:
Ik Bang Neee Joh!
Oehh... Ze zijn in slaap gevalen naast ons
Xx So addicting!
Ghihi